ساماندهی و تقویت فضای رسانه‌ای در اولویت امور قرار دارد

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در دولت سیزدهم، ساماندهی و تقویت فضای رسانه‌ای در اولویت امور قرار دارد، گفت: دولت سیاست‌هایی را برای رشد رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در سطح کشور اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی بر اهمیت رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه کشورها تأکید و اظهار کرد: دولت سیاست‌هایی را برای رشد رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در سطح کشور اتخاذ کرده است.

وی همچنین به آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این مسائل در همه کشورها می‌توانند وجود داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی، به وجود خط قرمزهایی در بخش رسانه در بیشتر کشورها اشاره کرد و گفت: عدم کنترل و عدم زیرساخت‌ها در حوزه رسانه و فضای مجازی می‌تواند به ولنگاری در جامعه منجر شود.

معتمدیان تأکید کرد: در دولت سیزدهم، ساماندهی و تقویت فضای رسانه‌ای در اولویت امور قرار دارد.

وی همچنین از توسعه شبکه‌های اجتماعی ایرانی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اقدامات مؤثر دولت در حوزه گسترش شبکه‌های اجتماعی هنوز در ابتدای راه هستیم.

معتمدیان به استفاده دشمنان از ابزار رسانه‌ای برای ایجاد تجزیه‌طلبی و تأکید بر اهمیت جنگ رسانه‌ای در امنیت ملی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر شاهد جنگ رسانه‌ای و نرم هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی از وجود پیوندهای نامناسب بین مزدوران داخلی و تلاش‌های آن‌ها برای انجام عملیات روانی منفی و سیاه‌نمایی خبر داد و گفت: نباید از تهدیدها غافل شویم و باید در برابر تولید اخبار منفی و اقدامات دشمنان هوشیار باشیم.

معتمدیان با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات به حق و مراقبت از تلاش‌های دشمنان برای ایجاد ناامیدی و بی‌انگیزگی در جامعه بیان کرد: نقدها باید منصفانه باشد و از حمایت‌های لازم و عملی‌تری از اصحاب خواهیم داشت.

وی به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی با وجود اقدامات دشمن اشاره کرد و گفت: این حضور بسیار منحصر به فرد بود و جای شکر وجود که مردم با تمام افتخار در پای صندوقهای رأی حضور یافتند.

معتمدیان به وجود دوقطبی‌های کاذب در استان آذربایجان‌غربی و تلاش‌های آن‌ها برای خدشه دار کردن آرامش مردم اشاره کرد و تأکید کرد: آگاهی مردم در این استان بسیار زیاد است و آن‌ها با این اقدامات دشمن مقابله می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم فضای استان به جولانگاه مشکلات و منفعت طلبان شخصی تبدیل شود و همه مسئولان باید با نگاه واحد به خدمت‌رسانی بپردازند.

کد خبر 754168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.