کشف ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان‌غربی با انهدام ۱۳ باند قاچاق

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان و انهدام ۱۳ باند از ابتدای سال‌جاری طی اجرای ۲۵۰ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان، سردار رحیم جهانبخش با اشاره به کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از ابتدای سال‌جاری اظهار کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس به صورت مستمر در استان اجرا می‌شود.

وی با تاکید به رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و رشد ۶۵ درصدی دستگیری‌ها، در سال‌جاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اجرای ۲۵۰ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و آرامش در شهر، ۲۱۹ نقطه آلوده پاک‌سازی، ۱۰ مورد اماکن تجاری پلمپ، بیش از ۳۱۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و سه هزار و ۹۵۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنانش از انهدام ۱۳ فقره باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان بر بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است.

جهانبخش با تاکید بر عزم و جدیت پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر در سطح استان از پیگیری و تلاش‌های مجاهدت‌گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی در مقابله با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر تشکر کرد و از مردم خواست تا همچون گذشته یاریگر پلیس باشند.

کد خبر 753871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.