پروژه فیبر نوری در استان سمنان به سرعت در حال انجام است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیران ارشد استان و شهرداران، عملیات اجرایی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سیدیاسر حسن‌پور اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، مهدیشهر و میامی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه فیبر نوری در استان سمنان به سرعت در حال انجام است، افزود: سایر شهرهای استان نیز با انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداران و مجری پروژه، در مرحله صدور مجوزهای لازم هستند تا همگام و هم‌زمان با شهرهای بزرگ استان، این طرح بزرگ و ملی به نتیجه مطلوب با دسترسی به اینترنت پرسرعت و امن از طریق فیبرنوری محقق شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بر این است تا مردم و کسب‌وکارها بتوانند به‌راحتی و آزادانه از امکانات اپراتورهای فعال در استان استفاده کنند و با این کار بازار رقابتی نیز بر افزایش خدمات و کیفیت ارائه آن تأثیرگذار باشد.

حسن‌پور تصریح کرد: سامانه iranfttx.ir به‌صورت برخط، مراحل اجرایی پروژه و امکان دسترسی به امکانات را رصد می‌کند و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه به‌محض اتمام مراحل کامل پروژه در هر منطقه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت خدمات از اپراتور مربوطه اقدام کنند.

کد خبر 753851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.