انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد

وزیر کشور با بیان اینکه مردم در کل انتخابات حماسه آفریدند، گفت: انتخاباتی در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «احمد وحیدی» امروز _چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اخیراً برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی انتخابات را زیر سوال ببرند، مطرح شد که مردم شریف ایران حماسه آفریدند و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند؛ اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وی با تأکید بر اینکه انتخاباتی در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم، بیان کرد: اینکه افرادی سعی می‌کنند این را کم نشان بدهند، کار اشتباهی است و اینکه بخواهند لفظ حماسه به دور دوم ربط بدهند تا حرف خودشان را محقق کنند.

وحیدی گفت: اگر انصاف دارند درباره اهمیت این انتخابات و برگزاری آن در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکارات آن صحبت کنند. سعی نکنند مطلب را آنطور که دوست دارند تغییر جهت دهند تا بتوانند درباره آن صحبت کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره برخورد با مأموران خاطی نیروی انتظامی، اظهار کرد: طبیعی است اگر هر مأموری دچار تخلف شود، با او برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: باید از تقطیع حرف‌ها و به انحراف بردن موضوعات جلوگیری کرد. ایستادن در مقابل قانون غلط و جلوگیری از اجرای آن تقبیح شده است.

وحیدی در خصوص ابلاغ مبلغ جدید جرایم، بیان کرد: رسیدگی به این موضوع در دولت به اتمام رسیده است اما زمان ابلاغ آن هنوز مشخص نیست.

کد خبر 753827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.