علت اخلال در جمع‌آوری زباله‌های منطقه ۶ اهواز چه بود؟

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز علت اخلال در جمع‌آوری زباله‌های منطقه ۶ اهواز را بیان کرد.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای حضور در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شاهد نظارت ضعیف شهرداری، قراردادهای یک‌طرفه و نفوذ و لابی سنگین پیمانکاران بودیم که با حمایت شهردار و اکثریت اعضای شورا، اصلاح وضعیت سرلوحه کار بنده قرار گرفت.

وی افزود: کم انصافی است که اصلاحات صورت گرفته بر قراردادها به نفع شهروندان اهوازی، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد پیمانکاران و اصلاح نظام برخورد شهرداری با آن‌ها دیده نشود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: قبل از حضور و استقرار تیم مدیریتی جدید در شهرداری اهواز، سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ اعتصاب کارگری داشتیم که امروز به کمتر از انگشتان یک دست رسیده است، زیرا در این دوره هیچ مدیر، کارشناس و کارمند ستادی، قبل از کارگرهای شریف اهوازی حقوق خود را نمی‌گیرند.

شمس اضافه کرد: بیمه، سنوات و مزایای کارگران در اولویت قرار گرفته است و شهردار و من به‌عنوان معاون او، در دسترس کارگرها قرار داریم و به‌طور مداوم در جمع آن‌ها حاضر می‌شویم و پای صحبت‌های آن‌ها می‌نشینیم.

وی اضافه کرد: مبارزه با زیاده‌خواهی موجب اختلال چند ساعته در جمع‌آوری زباله‌های منطقه ۶ شد که با برنامه‌ریزی و همکاری سازمان خدمات موتوری و سایر مناطق شهرداری، مشکل به‌طور کامل حل شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: با تشکر از رئیس شورا و سایر اعضا که پیگیری‌هایی را در راستای حل مشکل به‌وجود آمده داشتند، از بعضی اظهارات دلسردکننده گله‌مند هستیم.

بیشتر بخوانید:

با خلع ید پیمانکار وضعیت منطقه ۶ اهواز به حالت عادی بازمی‌گردد

زباله‌های منطقه ۶ اهواز به زودی جمع‌آوری می‌شود

جمع‌آوری همه‌ی زباله‌های سطح منطقه ۶ تا امشب

پیمانکار منطقه ۶ شهرداری اهواز خلع ید شد

کد خبر 753810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.