۹۰ درصد درخواست‌های مردمی سفر اول رئیس‌جمهور به نتیجه رسید

استاندار سمنان گفت: در سفر اول رئیس‌جمهور به سمنان بیش از ۳۲ هزار درخواست مردمی به دفتر بازرسی استانداری ارائه شد که با پیگیری های انجام شده بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها به نتیجه مطلوب رسیده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در نشست با اعضای دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان اظهار کرد: اقدامات انجام‌شده در حوزه بازرسی در سفر رئیس‌جمهور به استان مطلوب و مناسب بوده است.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان حوزه بازرسی استانداری، سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان به‌خوبی انجام شد که رضایت آیت‌الله رئیسی را نیز به دنبال داشت.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در سفر قبلی بیش از ۳۲ هزار درخواست مردمی به دفتر بازرسی ارائه شد که با پیگیری‌های انجام‌شده بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها به نتیجه مطلوب رسیده است‌.

هاشمی تصریح کرد: دفتر بازرسی در تهیه سیستم‌های رایانه‌ای و تأمین نیروی انسانی در سفر رئیس‌جمهور به استان، بسیار سریع و مطلوب عمل کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعان متعدد مردمی که دفتر حوزه بازرسی با آن مواجه است، ضرورت دارد تا اعضای دفتر بازرسی در برخورد با آنها با کمال خوش‌رویی برخورد کنند و خواسته مراجعه‌کنندگان نیز با توجه به شرایط، حدالامکان اجرا شود.

کد خبر 753803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.