سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران دیدار تراکتور و مس رفسنجان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_مس رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد شد.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ از طریق این مبادی و با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، دیدار دو تیم تراکتور تبریز و مس رفسنجان روز _پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 753739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.