تمام مسیرهای اربعین در ایلام مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تمام مسیرهای اربعین مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت‌_ در دیدار با مجری سامانه جامع پایش تصویری وزارت کشور اظهار کرد: در راستای تکمیل برنامه دولت الکترونیک متناسب با فناوری‌های روز دنیا، ایلام پایلوت طرح جامع پایش تصویری کشور است.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران توفیق و افتخار مردم استان ایلام است، افزود: تردد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از شهر مهران با وجود زیرساخت‌های قدیمی و محدود، اما از سال ۱۴۰۰ تاکنون رتبه نخست در نهضت اربعین را به دست کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام
با بیان اینکه اجرای سیستم پایش تصویری در استان بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: برای برگزاری اربعین حسینی سعی داریم در تمام مسیرهای اربعین پایش تصویری نصب شود.

هژبری با بیان اینکه افزایش سرعت، دقت و سلامت از نتایج ارائه خدمات نظام دولت الکترونیک است، ادامه داد: در دولت سیزدهم برای نخستین بار ۶۵ دوربین، دکل و سیستم نرم افزار پایش تصویری از محل اعتبارات اربعین حسینی در استان ایلام نصب شد که تحولی اساسی در حوزه هوشمندسازی استان است.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان علاوه بر دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های ترافیکی و پلاک‌خوان دید در شب در محورهای پرتردد و حادثه‌خیز از جمله محور ایلام - مهران، حمیل- ایلام، مهران - دهلران و محور ملکشاهی به مهران نیز در اولویت تکمیل سیستم پایش تصویری قرار گیرد.

کد خبر 753592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.