یک پیروزی و یک تساوی از آن طلایی‌پوشان در نقش‌جهان

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و نفت‌وگاز گچساران موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ برگزار شد که تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و نفت‌وگاز گچساران موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

فولاد مبارکه سپاهان - گیتی‌پسند اصفهان

در یکی از دیدارهای حساس این هفته گیتی‌پسند اصفهان میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود؛ این دیدار از ابتدا نزدیک و پایاپای پیش رفت، سپاهان از ابتدا با اختلاف اندک در بازی پیش بود، اما گیتیزن‌ها اجازه ادامه این روند را به آنها ندادند و دقایق موفق شدند در بازی پیش باشند، اما سپاهانی‌ها باز هم نتیجه بازی را به سود خود تغییر دادند و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۱۲ به سود تیم سپاهان در نیمه نخست، هر دو تیم راهی رختکن شدند.

یک پیروزی و یک تساوی از آن طلایی‌پوشان در نقش‌جهان

در نیمه دوم این دیدار گیتی‌پسند موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما باز هم سپاهان بود که موفق شد با اختلاف یک گل پیروز این دربی خانگی شود.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پیکان خراسان

در دیگر دیدار این هفته لیگ‌برتر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان پیکان خراسان
بود؛ تیم شهید شاملی بازی را از ابتدا با نتیجه به سود خود شروع کرده و پیش برد و در نهایت موفق شد پیروز نیمه اول این دیدار، زمین را ترک کنند.

یک پیروزی و یک تساوی از آن طلایی‌پوشان در نقش‌جهان

در نیمه دوم این بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد نتیجه نخست بازی را ادامه دهد و در نهایت با اختلاف دو گل پیروزی در این بازی خانگی را از آن خود کند.

نفت‌وگاز گچساران - آلومینیوم اراک

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال نفت‌وگاز گچساران میزبان آلومینیوم اراک بود؛ نیمه نخست این دیدار با مالکیت تیم نفت‌وگاز گچساران پیش رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ در نیمه نخست بر آلومینیوم غلبه کند.

یک پیروزی و یک تساوی از آن طلایی‌پوشان در نقش‌جهان

در نیمه دوم این دیدار بازی مساوی پیش رفت و در نهایت تیم نفت‌وگاز گچساران بود که با یک گل اختلاف، پیروز میدان شدند.

فولاد سپاهان نوین - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال فولاد سپاهان نوین میزبان پرواز هوانیروز اصفهان بود؛ تیم پرواز از ابتدا موفق شد در نیمه نخست بازی از حریف خود در شهرآورد اصفهان پیش باشد و در نهایت با اختلاف یک گل پیروز نیمه نخست راهی رختکن شود.

یک پیروزی و یک تساوی از آن طلایی‌پوشان در نقش‌جهان

در نیمه دوم این دیدار سپاهان نوینی‌ها توانستند دقایقی نتیجه بازی را به تساوی بکشانند، اما در این دیدار نزدیک و حساس هر دو تیم به تساوی رضایت داده و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

زغال‌سنگ طبس - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

(به دلیل حاضر نشدن بازیکنان تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در زمین بازی، این دیدار برگزار نشد)

صنعت مس کرمان - فرازبام خائیز دهدشت

(به تعویق افتاد)

نتایج کامل هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال

  • فولاد مبارکه سپاهان ۲۳ - گیتی‌پسند اصفهان ۲۲
  • نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - پیکان خراسان ۳۰
  • نفت‌وگاز گچساران ۲۸ - آلومینیوم اراک ۲۷
  • فولاد سپاهان نوین ۲۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۳
  • زغال‌سنگ طبس - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد (به دلیل حاضر نشدن بازیکنان تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در زمین بازی، این دیدار برگزار نشد)
  • صنعت مس کرمان - فرازبام خائیز دهدشت (به تعویق افتاد)
کد خبر 753343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.