حمایت از ۱۰ هزار نوجوان تبریزی در اجرای ورزش همگانی

شهردار تبریز گفت: ۱۰ هزار نونهال و نوجوان تبریزی تحت پوشش ورزش همگانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ در نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی سراسر کشور اظهار کرد: در توسعه کلانشهرهای دنیا ورزش از جایگاه مهم‌تری برخوردار است و تصمیم گیری درست مسئولان در این خصوص تأثیرات مثبتی دارد.

وی افزود: جایگاه ورزش همگانی در این موضوع برجسته بوده و در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین پهلوان پرویز هادی قهرمان کشتی که در برنامه‌های ریزی های ورزشی تأثیر گذار هستند، قدردانی می‌کنم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: به دلیل الگوهای بد جامعه دچار فقر حرکتی و به دنبال آن انواع بیماری‌ها هستیم و از لحاظ روحی و هم جسمی نیز شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.

هوشیار تصریح کرد: در مورد توسعه ورزش برنامه‌های مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار شده و با شعار ۵۲ هفته ورزش در طول سال به دنبال افزایش سرانه ورزش شهر تبریز هستیم.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم پیوست‌های ورزشی شهر تبریز را دنبال کنیم، اظهار کرد: در این راه انتظار داریم دیگر نهادهای دولتی نیز در کنار وزارت ورزش کمک کنند تا با تجمیع امکانات ادارات از ظرفیت‌های ورزشی شهر بهره ببریم.

شهردار تبریز گفت: سال گذشته برای ۱۰ هزار نونهال و نوجوان تبریزی خدمات ورزشی ارائه شده و امسال سعی داریم این آمار را به ۲۰ هزار نفر افزایش دهیم و حتی چند رشته جدید نیز به برنامه‌های ورزش تابستانه شهرداری اضافه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرداری تبریز توجه به ورزش‌های همگانی و ایجاد زمین‌های ورزشی در اولویت اساسی توسعه سرانه ورزشی تبریز قرار داده است به طوری که از سال گذشته عملیات عمرانی ۵۵ پروژه ورزشی را با هدف افزایش زیرساخت‌های ورزشی و با محوریت مناطق کم برخوردار شهر آغاز شده و تعداد زیادی از این پروژه‌ها به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 753277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.