کسب جایگاه سوم کشور در اسکان نوروزی توسط خوزستان

سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با اعلام وزارت آموزش و پرورش، خوزستان جایگاه سوم کشور در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با اعلام ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی، استان خوزستان جایگاه سوم کشور را در این طرح گسترده و مهم به دست آورد.

وی افزود: ستاد اسکان مهمانان نوروزی سال جاری به صورت ویژه در خوزستان به فعالیت پرداخت و از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان در تاریخ بیست‌ونهم اسفند سال گذشته، تعداد مدارس مجری اسکان مهمانان نوروزی ۱۱۴۶ مدرسه و تعداد کلاس‌ها ۵۴۹۷ کلاس تعیین شده بود که پس از پذیرش حجم قابل توجهی از مسافران این تعداد به ۱۳۶۱ مدرسه و کلاس‌ها به ۷۷۸۵ افزایش پیدا کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در بازدیدهای متعدد صورت گرفته از مناطق و نواحی مختلف استان، شاهد رضایت همکاران، مسافران و مهمانان بودیم، تاکید کرد: بر اساس آمارهای دریافتی از سامانه اسکان تعداد خانوارها ۲۲ هزار و ۹۶، نفرات پذیرش شده ۱۲۷ هزار و ۵۸۰ و مجموع نفرات ۱۶۴ هزار و ۱۱۱ در کل دوره زمانی اسکان بوده است.

حبیبی اضافه کرد: افتتاح پایگاه مجهز رفاهی در اهواز از جمله اقدامات ویژه‌ای بود که در روزهای پذیرش مسافران انجام شد.

کد خبر 753238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.