۱۰۰ برنامه ویژه سوم و چهارم خرداد در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: به مناسبت پاسداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و همچنین چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول حدود صد برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب امروز _یکشنبه، بیست وسوم اردیبهشت_ در پایان نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: فتح خرمشهر یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ‌مردانی است که مایه افتخار شدند و ارتش بعثی را به تسلیم واداشتند.

وی افزود: فتح خرمشهر محاسبات قدرت‌های بزرگ حامی رژیم بعثی را تغییر داد و موجب شد رژیم بعثی را برای پذیرش قطعنامه آتش‌بس تحت فشار قرار دهند و در واقع سوم خرداد پایه‌گذار پیروزی انقلاب اسلامی در برابر صدام شد.

استاندار خوزستان با اشاره به در پیش بودن چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول ادامه داد: حدود ۱۰۰ برنامه برای گرامیداشت این دو مناسبت در سطح شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد و از همه مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها شرکت کنند.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: امیدواریم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده ایشان و ادامه راه شهدا، امام و رهبری دین خود را ادا کنیم.

کد خبر 753036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.