تعلل مدیران در ساماندهی گنجنامه

فرماندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری همدان گفت: در جلسات مشترک کاربردی میان فرمانداری، شهرداری، میراث فرهنگی و بعضی دستگاه‌ها، ساماندهی مسائل شهری و گردشگری همدان در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بعضی مشکلات منطقه گنج‌نامه، اظهار کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی مهم و ارزشمند است، اما در حال حاضر از لحاظ ترافیکی، امکانات گردشگری و انتظامی دارای مشکلاتی است.

وی افزود: مقرر شد میراث فرهنگی از طریق مشاور و کادر فنی و علمی مسائل این منطقه را بررسی کنند تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

فرماندار همدان با انتقاد از سرعت پایین اجرای تصمیمات ادامه داد: نباید فرصت‌ها از دست برود، چراکه مردم منتظر هستند مشکلات سریع‌تر حل شود.

مخفی با تاکید بر کمک به مدیریت شهری، تصریح کرد: معضلاتی همچون ترافیک با مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه دستگاه‌ها قابل حل است و اعتقاد دارم گردشگری مهم‌ترین مزیت شهر همدان برای توسعه اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: استفاده از تجربیات سایر مناطق و شهرها که در این حوزه از ما جلوتر هستند، کمک کننده و راه‌گشا است.

فرماندار همدان ساماندهی میدان امام (ره)، روز بازارهای همدان، مشکلات انتظامی پیاده‌راه‌ها، تقویت نظارت و خدمات دهی هتل‌ها و خانه مسافرها را ضروری دانست و گفت: ظرفیت گردشگری روستاهای بخش مرکزی همدان نباید فراموش شود.

کد خبر 752939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.