انهدام محل غیرمجاز تولید سلاح در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به امحای ۵۰۰۰ بوته خشخاش در الوار گرمیسیری گفت: یک کارگاه غیرمجاز ساخت سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک، کشف و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل خبرگزاری پلیس، علیرضا میررضایی اظهار کرد: مبارزه همه جانبه با سازندگان و توزیع کنندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در اولویت کاری فرماندهی انتظامی اندیمشک قرار گرفته است.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی چمگلک در این راستا با پشتیبانی عملیاتی سایر واحدهای پلیس با رصد، اشراف و مراقبت موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان شدند که به کارگاه بزرگ ساخت، تهیه و فروش انواع سلاح و مهمات تبدیل شده بود.

فرمانده انتظامی اندیمشک خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی پس از محاصره کامل محل، نسبت به دستگیری متهم اقدام و از این کارگاه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری کشف و ضبط کردند.

میررضایی تصریح کرد: دو قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری جنگی، یک قطعه دستگاه ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۱۵۰ فشنگ شکاری، دو عدد فشنگ جنگی مربوط به ژ ۳ و کلت، یک عدد نارنجک دستی جنگی، دو خشاب کلت کمری و ۱۳۰ عدد چاشنی فشنگ شکاری در این کارگاه کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: مقادیر قابل توجهی قطعات سلاح، باروت و خرج ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۴۰ دستگاه موبایل مسروقه، ۲ عدد سیلندر خودرو مسروقه و ۲ پلاک جعلی دست‌نویس خودرو نیز از دیگر کشفیات در این کارگاه بودند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد مخدر و سارقان اضافه کرد: یگان‌های پلیس اندیمشک همچنین در چند نوبت نسبت به شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر که در مغازه و به صورت پیک موتوری مواد مخدر عرضه داشته اقدام کردند.

وی افزود: یک کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مغازه متهمان کشف و در ادامه هفت نفر از محکومان فراری که حکم جلب آنها توسط دستگاه قضائی صادر شده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یگان‌های مختلف پلیس اندیمشک همچنین موفق به توقیف هشت دستگاه وسیله نقلیه متخلف، دستگیری یک سارق احشام دستگیر، کشف ۱۳ رأس احشام مسروقه و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز شدند.

میررضایی افزود: ۵۰۰۰ بوته کاشت خشخاش نیز در یکی از مناطق بخش الوار گرمسیری این شهرستان کشف و معدوم شدند، این متهمان با دستور مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند و روند رسیدگی قضائی آن‌ها آغاز شده است.

کد خبر 752891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.