انهدام باند سرقت سیم‌های شبکه برق هوایی در خوانسار

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت سیم‌های و کابل‌های شبکه برق هوایی در شهرستان خوانسار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره وقوع سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی در شهرستان خوانسار که باعث اختلال در برق‌رسانی به منازل و نارضایتی شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات خاص پلیسی رد پای چهار نفر که در این سرقت‌ها داشتند را به دست آوردند و با تلاش شبانه روزی و فعالیت‌های اطلاعاتی هویت آنان را نیز شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با شناسایی متهمان، کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی هر چهار متهم را در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان خوانسار منتقل کردند و از آنها در مورد سرقت‌های خود تحقیق به عمل آوردند.

ترکیان عنوان کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند، در ادامه پس از مواجه با مدارک و مستندات کارآگاهان لب به اعتراف باز، به ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی در شهرستان اقرار و خریدار اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که او نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و همگی به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 753997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.