اجرای طرح نور با قوت ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح نور با قوت ادامه دارد، گفت: در کنار اجرای طرح نور در سطح معابر و اماکن عمومی، این طرح در فضای مجازی نیز با قوت در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: طرح نور (عفاف و حجاب) با قوت در معابر شهری، مجتمع‌های تجاری و اماکن عمومی در حال اجرا است و اکیپ‌های متعددی از بانوان پلیس در این طرح حضور دارند که وظیفه آن‌ها فقط تذکر دادن به افراد بدپوشش و کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند است.

وی افزود: با افتخار باید اعلام کنم که استان اصفهان یکی از عفیف‌ترین استان‌های کشور است و بیشتر بانوان این استان به حجاب شرعی پایبند هستند و این واجب شرعی و قانونی را رعایت می‌کنند و اندک افرادی که هم که بر اثر غفلت و ندانسته یا تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه هنجارشکنی می‌کنند هم با تذکر بانوان پلیس رفتار خود اصلاح می‌کنند و از این نظر هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در استان اصفهان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به وظایف دستگاه‌های متعدد در حوزه عفاف و حجاب گفت: اقدامات ایجابی خوبی توسط همه اعضای شرکت کننده در طرح نور انجام شده که نتایج به دست آمده نشان می‌دهد این اقدامات بسیار مثبت و اثرگذار بودند.

علینقیان‌پور با بیان اینکه همه شهروندان باید به وظایف قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند، گفت: لازم می‌دانم هم از تمام نیروهایی که در این طرح زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند و از بانوان عفیفه و محترم که در رعایت قانون و توجه به تذکر مأموران پلیس توجه داشته و دارند نیز تشکر و قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای طرح نور در سطح معابر و اماکن عمومی این طرح در فضای مجازی نیز با قوت در حال اجرا است و با افراد، گروه‌ها و باندهایی که در این فضا اقدام به ترویج بی‌بندوباری، فساد و ترغیب بانوان به کشف حجاب کنند نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 753992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.