قتل خانوادگی، پشت پرده واژگونی خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: واژگونی خودرو پراید منجر به فوت، قتل خانوادگی بوده و عاملان آن توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید فراهانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در بیستم اردیبهشت سال جاری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش و به دنبال آن کشف جسدی در خودروی واژگون شده، بررسی موضوع با فرضیه قتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تفرش برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه ساختگی بودن تصادف محرز و مشخص شد فردی که در خودرو دچار سانحه شده است قبل از واژگونی ماشین بیهوش شده است.

فرمانده انتظامی تفرش ادامه داد: با توجه به سرنخ‌های موجود کارآگاهان پلیس به سه نفر از اعضا خانواده مقتول مظنون و هر سه نفر را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ فراهانی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان که اعضا خانواده مقتول بودند، با توجه به دلایل و مستندات موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به قتل با انگیزه اختلاف خانوادگی با همدستی همدیگر و سپس صحنه سازی و واژگونی و سقوط خودرو به دره اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

کد خبر 753939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.