پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری قم تا امروز ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه دو پروژه مشارکتی در سال ۱۴۰۲ تکمیل شده است، اظهار کرد: پیش بینی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم برای سال جدید این است که دو پروژه مشارکتی تکمیل شود.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مشارکتی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم در حال حاضر ۴۵ درصد است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه تعدادی از قراردادها به دلیل اینکه یا راکد مانده یا رویشان کار نشده است و در مرحله فسخ هستند، خاطرنشان کرد: فرآیند حقوقی فسخ یا احیای این قراردادها در حال پیگیری است.

رمضانی در خصوص پروژه‌های ورشکسته تصریح کرد: یکی از پروژه‌های ورشکسته در فاز چهار بلوار عمار یاسر واقع است که در سال جاری به صورت جدی برای تعیین تکلیف آن پیگیری شده و جلسات مستمری در کمیته‌ای مخصوص در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مستمر در ارتباط با تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی واقع در خیابان شهدا نیز در حال انجام است، گفت: وارد شدن پرونده‌ها به اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه موجب طولانی شدن امور می‌شود.

کد خبر 753853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.