۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
سارق زورگیر در اراک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقی که با ضرب و شتم اقدام به زورگیری از یکی از شهروندان اراکی کرده بود، شناسایی و در یک عملیات ویژه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت به عنف در مغازه‌ای در شهرستان اراک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان در این زمینه، فردی که با ضرب و شتم اقدام به زورگیری کرده بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهم به زورگیری از صاحب یک واحد صنفی به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اظهار کرد: متهم برای رهایی از قانون چهار قطعه سکه تمام بهار آزادی به مأموران وظیفه شناس پیشنهاد داده که مأموران ضمن رد رشوه موضوع را در پرونده متهم درج کردند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اعتراف متهم به چهار فقره سرقت به عنف با همدستی دو نفر دیگر و یک نفر خریدار اموال مسروقه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره در خدمت گذاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط اطلاعاتی با اینگونه اعمال مجرمانه بطور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 753628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.