پرداخت بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و مس نوین باشگاه مس رفسنجان

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان از پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم‌های پایه و تیم مس نوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، ابوالفضل برزگر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه، بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و تیم مس نوین پرداخت شد، هرچند اقدامات اجرایی از هفته‌های گذشته انجام شده بود اما مراحل نهایی کار بالاخره در روزهای اخیر طی شد و شاهد واریز این مبالغ به حساب اعضای تیم‌ها بودیم.

وی افزود: موضوع تأخیر در پرداخت اعضای تیم‌ها بی‌سابقه نبوده است و حتی دیدیم که در سطح تیم بزرگسالان مس هم وجود داشت. حتی بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان شاخص مس رفسنجان هنوز پرداخت نشده با این وجود می‌بینیم مهم این است که تیم‌ها با آرامش کار خودشان را دنبال کنند.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: متأسفانه در روزهای گذشته تحرکات ناپسندی در این خصوص انجام شد و برخی تلاش کردند اعضای تیم‌های پایه و مس نوین را مقابل باشگاه قرار بدهند که این اقدامات با اهداف دیگری صورت می‌گیرد و به منظور سهم‌خواهی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با تلاش مدیران مجموعه بخش باقیمانده از مطالبات اعضای تیم‌ها نیز به زودی پرداخت خواهد شد و تلاش می‌کنیم با قدرت برای حضور در فصل آینده و ایجاد پشتوانه فنی مناسب برای تیم بزرگسالان مس تلاش کنیم.

برزگر بیان کرد: همانطور که تاکنون بازیکنان بومی از تیم‌های پایه و تیم مس نوین به تیم اصلی ملحق شدند، این اتفاق با شایسته‌سالاری و نگاه موشکافانه محرم نویدکیا استمرار پیدا می‌کند و هر بازیکنی که توانایی همراهی تیم بزرگسالان را داشته باشد بدون توجه به سفارش‌ها تخریب‌ها و حتی تهدیدها بر مبنای توانایی خودش به تیم اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه مس رفسنجان طبق روال همیشگی با تمام توان از همه رده‌های پایه، پرورش و شناسایی استعدادهای بومی و ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم بزرگسالان با اولویت توجه به استعدادهای شهرستان و استان حمایت می‌کند و تخریب‌ها و منفعت‌طلبی‌ها هیچ تأثیری در این روند نخواهد داشت.

کد خبر 753597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.