آیین بهره‌برداری از ۱۰۳ میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی شهرداری اصفهان برگزار شد

سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان و مراحل اول تا سوم تعریض بزرگراه شهید خرازی، همچنین آغاز احداث مرحله پایانی این طرح با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در قالب سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

سی‌وسومین ویژه برنامه به احترام مردم اصفهان با محوریت بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان و مراحل اول تا سوم تعریض بزرگراه شهید خرازی، همچنین آغاز احداث مرحله پایانی این طرح با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۰۳ میلیارد تومان برگزار شده است.

پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در سه فاز انجام شد که فاز نخست حدفاصل خیابان‌های مطهری تا پل جهاد، فاز دوم حدفاصل پل جهاد تا پل صاحب روضات و فاز سوم محدوده پل صاحب روضات است.

مساحت تعریض ۲۸۲۰ متر مربع شامل ۴۷۰ متر طول با عرض سه متر در مسیر غرب و ۴۷۰ متر طول با عرض سه متر در مسیر شرق است، همچنین ۱۹۷ شمع برای پایدارسازی دیوارها احداث شده است؛ علاوه‌بر این، ۴۷ حلقه چاه جذبی و یک سپتیک نیز با هدف رفع معضل آب‌گرفتگی طی اجرای این پروژه عمرانی ایجاد شد.

برای انجام این عملیات عمرانی پنج هزار متر مکعب خاک‌برداری و ۲۴۵۰ متر مکعب بتن‌ریزی صورت گرفته و ۲۴ میلیارد تومان برای انجام این پروژه عمرانی هزینه شده است.

کد خبر 753559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.