مکان احداث پارک آبی اراک مشخص شد

شهردار اراک گفت: مکان احداث پارک آبی مشخص و معین شده و در بازدید صورت گرفته توسط اعضای شورا توضیحات لازم در این زمینه ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: اعضای شورا از مکان معین شده برای احداث پارک بانوان بازدید کردند و توضیحات لازم در این زمینه ارائه شد.

وی افزود: در راستای پیگیری پاک‌سازی هوای شهر و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به اتفاق اعضای شورا بازدیدی از ایران خودرو دیزل و شرکت ایران خودرو صورت گرفت، همچنین روز یکشنبه به اتفاق اعضای شورا بازدیدی از روند اجرایی دره نور الشهدا و پروژه آفتاب صورت گرفته است.

شهردار اراک از کاشت ۱۹۰ اصله درخت در هفته گذشته خبر داد و گفت: چند سال است که به برخی از درختان باغ شهدا آسیب وارده شده بود که در هفته گذشته با کاشت ۱۹۰ اصله نهال این مشکل مرتفع شد.

وی ادامه داد: در صورتی که با مشکل مواجه نشویم، آسفالت پشت ایستگاه سی‌ان‌جی تا پایان ماه آینده انجام خواهد شد و ورودی و خروجی‌های دره نور الشهدا از یک مسیر به ۳ مسیر ارتقا پیدا می‌کند و دیگر شاهد وجود ترافیک در این منطقه نخواهیم بود.

شهردار اراک اظهار کرد: مکان احداث پارک آبی مشخص و معین شده و در بازدید صورت گرفته توسط اعضای شورا توضیحات لازم در این زمینه ارائه شده است.

محمودی با بیان اینکه در موضوع انتقال پساب در حال هماهنگی برای عبور عرضی از بلوار منابع طبیعی هستیم، افزود: دو حوضچه یکی در کنار روستای چقا و دیگری در کنار خط راه‌آهن در مرحله آرماتوربندی و در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای تبدیل پارک شهید باهنر به یک پارک مفرح‌تر همراه با حضور پرشورتر خانواده‌ها و برای تسهیل و هماهنگی بیشتر در این زمینه سه شنبه‌ها ساعت ۶:۳۰ صبح با حضور مدیران شهرداری جلساتی تشکیل و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

شهردار اراک با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی در پنجشنبه هفته گذشته در منطقه ۳ گفت: پیشنهادم این است که از نمایندگانی که در آن منطقه هستند دعوت شود تا در جلسه و دیدارهای مردمی حاضر شوند چرا که در این حضور در ارتباط با مردم راحت‌تر خواهیم بود و برخی از شهروندان به اعضای شورا مراجعه می‌کنند و برخی به شهرداری، با این حضور همزمان می‌توانیم مشکلات مردم را بهتر رفع کنیم.

محمودی افزود: زمان تکمیل میدان امام خمینی (ره) طولانی شده که بخشی از آن مربوط به بارندگی‌های اخیر است و مورد کوچکی در این منطقه وجود داشت که امروز برطرف شد.

وی ادامه داد: با تعاملی که با اداره برق در این زمینه انجام شد و با همکاری صورت گرفته تجهیزات انتقال برق منتقل شد تا ما شاهد حفاری پس از آسفالت معابر این منطقه نباشیم.

شهردار اراک تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده کار برق‌رسانی به پایانه اتوبوسرانی انجام می‌شود و ۳ مگاوات برق مورد نیاز برای اتوبوس‌هایی که در آینده در اختیار گرفته می‌شوند تحویل شهرداری در این پایانه خواهد شد.

محمودی افزود: در موضوع آسفالت مطالبات شهروندان زیاد است، برنامه شهرداری این است که در زمان که دمای هوا مناسب باشد با هماهنگی و عقد قرارداد با پیمانکار و بخش خصوصی در تیر ماه و مرداد ماه به صورت شبانه روز کلیه معابری که نیاز به آسفالت داشته باشد را انجام خواهیم داد و به عدد ۴۰۰ هزار تن در شبانه روز که مد نظر اعضای شورا قرار دارد، انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز با وجود اینکه دمای هوا مناسب نبود برخی معابر آسفالت شد گفت: البته کیفیت آسفالت مناسب نبود و این موضوع سبب نارضایتی برخی از همشهریان شد که امید می‌رود با این اقدام جهادی رضایت شهروندان حاصل شود.

کد خبر 753335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 0
    خیابون امام رو آسفالت کنید که خیلی افتضاحه
    • احمدی بیغش IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      11 2
      اگه میخواید بدونید شهرسازی و اصولا شهررداری یعنی چی یه بازدید از قم یا کرمان که تا چند سال پیش از اراک پایینتر بودند بزنید😔
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    3 3
    توان کار نداری برو کنار
    • US ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 0
      قم قضیه اش فرق میکنه، بودجه یه استان رو میدن به یه شهر پول بیت المال رو بیهوده وسط یه کویر شوره زار هزینه میکنن بخاطر برخی رانتهایی که مطلع هستید، تازه آب قم هم به نوعی غصب محسوب میشه، چون با نارضایتی کامل مردم لرستان اب رو از اونجا لوله کشی کردن بردن قم
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 0
      باسلام اقای محمودی سری هم به خ طالقانی برنید پل باقی زاده ازمان عیدی نماینده ما دنبال دیوار چینی این خیابان بودیم ممنون میشیم
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    5 2
    مکان پارک آبی که سالهاست درشهرصنعتی اراک بدون رسیدگی بی هدف وبدون فعالیت به حال خوش رها شده😔
  • عب US ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 0
    از سال ۹۷ قراره فاز ۳ هپکو ۵۵ متری درست بشه. ولی منبع آشغال و کثافت شده و شهرداری با وجود نامه های زیادی که از طرف اهالی منطقه نوشته و به شهرداری داده شده هیچ کاری انجام نداده
  • شهروند اراک IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام جناب اقای دکتر محمودی لطفا پل ابتدای شهرک قائم خیابان فراهان کنار پمپ بنزین غدیری مهان خیلی طولانی شده شروع ان خوب بود ولی تعطیل شده و باعث مشگلات تردد در این نقطه شده است با تشکر
  • رضا IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    باسلام شهرداری باید روی مبلمان فضاهای سبز اراک وقت بذاره موضوع دره گردو پارک جنگلی و هتل اطلس و موضوع آسفالت معابر شهر اراک توسعه فضاهای تفریحی برای شهر اقدام کنه
  • DE ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    حالا تازه مکانش مشخص شده معلوم نبست چندسال دیگه میخان بسازن.اصلا شهری مثل اراک که ایییینقققدر آلوده هست باید پر از فضای سبز ک درخت و پارک داشته باشه .اینا همه بخاطر شهردار هست
  • علی رنجبر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    کوچه های شهرک رضوی آسفالتش مال دهی ۶۰ هست لطفا رسیدگی کنید کوچه های که خودتون زندگی می‌کنید آسفالت نکنید چون نمی رسید استفاده کنید بوجه مال کل شهر هزينه شود با مدیریت درست
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 1
    مرد حسابی برو کوچه هارا درست کن پارک آبی میخوام چکار
  • حسام IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 1
    آب قم از سد کمال صالح اراک تامین میشه نه از لرستان!! دوست عزیز درمورد چیزی که نمیدونی اشتباهی توضیح به یکی دیگه ،اونم یکی دیگه به یکی دیگه ... یه دفعه یه جهان رو دچار اشتباه میکنی
  • شهروند IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام آقای شهردارمن ازسال گذشته درهمیاری تبدیل وضعیت شده ام ومن رااخراج کرده اند من چه کارکنم 9ماه بیکارم بازن وبچه