۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
آسمان مشهد در انتظار باران

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا با نفوذ سامانه بارشی به استان مجدد بارش‌ها از سمت غرب استان آغاز و به تدریج دیگر مناطق استان را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، آیدا رضایی‌پور در خصوص وضعیت جوی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز شاهد وزش باد خواهیم بود که در مناطق بادخیز وزش باد شدید همراه با گردوخاک است.

وی افزود: از فردا با نفوذ سامانه بارشی به استان، مجدد بارش‌ها از سمت غرب استان آغاز و به تدریج دیگر مناطق استان را در برمی‌گیرد؛ این بارش‌ها به شکل رگباری همراه با رعد و برق در برخی مناطق بارش تگرگ و وزش بادخواهد بود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: جاری شدن روان‌آب و آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها دور از انتظار نیست، همچنین هوای گرم به تناوب در استان تا فردا ادامه دارد، اما از روز چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمای مشهد بین ١۵ و ٢٩ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٣ درجه و در سردترین ساعات به ١٩ درجه خواهد رسید؛ طی شبانه روز گذشته، قوچان با دمای ١٢ درجه و درگز با دمای ٣۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده است؛ بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان کلات نادری ٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کد خبر 753302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.