ایجاد بازارچه کسب و کار خانگی در محله دروازه ری قم

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم معصومه (س) گفت: بازارچه موقت با هدف اشتغال‌زایی و کمک به گروه‌های هدف خاص در محله دروازه ری قم تا دو ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پروژه بهسازی محله دروازه ری اظهار کرد: محور شهدای دروازه ری محوری به عرض ۱۸ متر از دو دهه قبل در طرح‌ها و برنامه‌ریزی مدیریت شهری پیش بینی شده بود و در سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه‌های دولتی در تسریع اجرای پروژه تأثیر مثبتی داشته است، ‎افزود: با محوریت منطقه یک شهرداری قم، تمام پلاک‌های واقع در طرح مسکونی و تجاری تملک شده و باقیمانده پلاک‌های بزرگ‌تر از حد توسعه، در حال مذاکره است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم با تاکید بر اینکه پروژه بهسازی محور شهدای دروازه ری تنها یک پروژه عمرانی نیست، تصریح کرد: با افتتاح اولین دفتر تسهیل‌گری در محله دروازه ری، اولین بازارچه موقت پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

خاکی خاطرنشان کرد: بازارچه موقت با تعامل با گروه‌های مختلف جمعیتی برای گروه‌های هدف خاص چون صنایع دستی، زنان بی سرپرست و کمک به اشتغال خانواده با مشارکت سازمان میادین و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم راه اندازی شد.

وی با تاکید بر اینکه این بازارچه‌ها به صورت ادواری در سال چندین بار فعالیت خواهند کرد، عنوان کرد: بازارچه‌های موقت در راستای اشتغال‌زایی و کمک به گروه‌های اجتماعی و کم برخوردارتر شکل گرفت.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم از با بیان اینکه بازارچه بعدی تا دو ماه آینده راه اندازی می‌شود، گفت: لازمه برگزاری بازارچه دوم، بهسازی اطراف بوستان سعادت است تا مشکلی برای عبور و مرور شهروندان نداشته باشیم.

کد خبر 753254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 0
    سلام یک پازارچه برا خانم های مازندران بهنمیر هم درست کنید ممنون میشم
  • ستار IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام کجای دروازه ری بازارچه درست شده منکه نه هنوزدیدم نه شنیدم خودم وپدروپدربزرگم قریب به ۱۰۰ساله تودروازه ری زندگی میکنیم
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      قرار هست تا دو ماه آینده راه اندازی بشه بخونید خبر رو
  • مریم IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    چطورمیتونیم غرفه تهیه کنیم دراین بازارچه طرح عالی هست