اجرای برنامه‌های متنوع دهه کرامت در کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت، روز جمعه و در مسیر بلوار طاق‌بستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایمان درخشی امروز _یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: سازمان فرهنگی در این دهه و در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوعی با همکاری دستگاه‌های مختلف دارد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به هشت جشن در محلات مختلف که هفت جشن آن جشن‌های محلی و جشن آخر، برنامه بزرگی با حضور ده‌ها هزار نفر است، اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشتر این برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی سازمان و با همکاری و مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی انجام می‌شود.

درخشی ادامه داد: معاونت اجتماعی سازمان به مناسبت روز دختر جشنی را با حضور جامعه هدف از دختران مناطق حاشیه‌نشین برگزار کرده است و سلسله اردوهای آموزشی مهارت زندگی را در مناطق حاشیه‌نشین آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اداره ورزش و تفریحات سالم نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و کانون‌های خدمت رضوی، هیئت ورزش‌های همگانی و تربیت بدنی سپاه، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را روز جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت در مسیر بلوار طاق‌بستان برگزار خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه چندین برنامه دیگر در ایام دهه کرامت انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: اداره ارتباطات سازمان فرهنگی علاوه بر تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، با همکاری واحد مربوطه خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، نسبت به فضاسازی شهری اقدام خواهد کرد.

کد خبر 752920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.