۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_به روند ریزشی خود ادامه می‌دهد و قیمت بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی رو به کاهش گزارش می‌شوند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات اقتصادی ایران خودرو، با کاهش چشمگیر ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا دستی از دیگر محصولات این شرکت، با افت ۱۴ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۶۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

وانت زامیاد دیزل و وانت پادرا از محصولات شرکت سایپا، به ترتیب ۱۸ میلیون تومان و ۱۵ میلیون تومان کاهش دارند و هر کدام به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان و ۶۷۵ میلیون تومان در بازار گزارش می‌شوند.

شاهین G از محصولات لوکس سایپا، نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون کاهش دارد و به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان می‌توان خرید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۶ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۳۹ میلیون تومان، پژو پارس ELX با قیمت ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی ۷۶۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۳۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۷ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۸ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز قیمت‌ها کاهشی است، به جز چند محصول که در آن افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، به ترتیب ۲۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارند و با نرخ دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان یه فروش می‌رسند.

فیدلیتینفره) نیز امروز با کاهش ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما یکی از محصولات مونتاژی است که کاهش ۶۶ میلیون تومانی را امروز تجربه کرد و به نرخ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در تمامی محصولات کاهشی است، به استثنای چند محصول که در آن افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، به ترتیب ۲۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارند که با قیمت دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان یه فروش برسند.

فیدلیتینفره) در شمار محصولات جذاب مونتاژی این شرکت، صبح امروز با کاهش ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی است که کاهش چشمگیر ۶۶ میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کرد و به قیمت یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید. محصولات مونتاژی دیگر نیز افت زیادی را به ثبت رساندند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۶۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت + جدول

کد خبر 752751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.