بازیکنان دارت حمایت نمی شوند

رییس کمیته دارت استان اصفهان گفت: اصفهان جزو دو تیم مطرح کشور در رشته دارت است و از همه لحاظ نسبت به دیگر تیم های حاضر در مسابقات عملکرد بهتری داشته و حتی به جرات می توان گفت اصفهان قطب اصلی دارت ایران است.

حسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات و قهرمانی‌های دارت اصفهان، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در گرمسار در حال برگزاری است و چهار بازیکن از اصفهان نیز در این مسابقات حضور دارند که دو نفر از آنها ملی پوش هستند.

وی افزود:  در سه سال گذشته قهرمانی دارت کشور در مسابقات فردی و تیمی را آقایان اصفهانی کسب کرده‌اند، البته امسال درخشش قبل را نداشتند و مقام چهارم را به دست آوردند.

رییس کمیته دارت استان اصفهان در خصوص شرایط دارت در این استان، تصریح کرد: اصفهان جزو دو تیم مطرح کشور است و از همه لحاظ نسبت به دیگر تیم های حاضر در مسابقات عملکرد بهتری داشته حتی به جرات می توان گفت اصفهان قطب اصلی دارت ایران است.

عباسپور با بیان اینکه در ورزش دارت، آقایان به دلیل تعداد زیاد بازیکنان عملکرد بهتری نسبت به بانوان دارند، خاطر نشان کرد: تمام مقام های این چند سال برای آقایان بوده ولی دختران نوجوان زیر 18 سال که پارسال مقام سوم کشوری را به دست آورند، امسال توانستند مدال طلا بگیرند و در جایگاه نخست بایستند.

وی در پاسخ به نحوه حمایت از بازیکنان و محل تمرین آنها، گفت: بازیکنان دارت از طرف اداره یا هیئت حمایت نمی شوند و باید برای آنها اسپانسر پیدا کرد یا اینکه خود بازیکنان هزینه ها را پرداخت کنند. به دلیل کشوری بودن مسابقاتی که در حال برگزاری است، مکان و غذای رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد اما هزینه رفت و برگشت و لباس بازیکنان را کمیته شهرستان تهیه می کند.

عباسپور افزود: محل تمرین بازیکنان چهار راه تختی در سرای ورزشکاران است و سالنی که رییس هیئت انجمن های ورزشی در اختیار ما گذاشته، بسیار عالی است، زمانی که این سالن را به ما دادند اولین سالن مطرح کشور بود که با این کیفیت در اختیار بازیکنان دارت قرار می گرفت. با وجود مشکلات نقدینگی فراوان و نداشتن وضعیت مالی مناسب اما از همه لحاظ پشتیبان بازیکنانمان هستیم.

کد خبر 362082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.