۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
عقب گرد سپاهان در البسه ورزشی

خبرگزاری ایمنا: سپاهانی‌ها پس از قطع همکاری با لوتو به سراغ اسپانسر ۵ فصل پیش خود یعنی آل اشپورت برای البسه ورزشی خود رفتند.

به گزارش ایمنا، پس از اینکه سپاهانی‌ها به دلایل مختلف و محدودیت‌های موجود امکان همکاری با شرکت لوتوی ایتالیا را به عنوان اسپانسر البسه ورزشی خود نداشتند، به سراغ شرکت آلمانی آل اشپورت رفتند که اخیراً اسپانسر تیم ملی فوتبال نیز شده است.
آل اشپورت که در حال حاضر اسپانسر البسه ورزشی اکثر تیم‌های لیگ برتری است برای اولین بار در ایران در فصل ۸۶-۸۷ با اسپانسری البسه ورزشی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن کم کم سایر تیم‌های لیگ برتری از جمله ۲ تیم مطرح پایتخت نیز از البسه این شرکت استفاده کردند.
سپاهانی‌ها در حالی به سراغ اسپانسر ۵ فصل گذشته خود رفتند که در ۳ فصل اخیر از پیراهن‌های شرکت لوتوی ایتالیا استفاده می‌کردند که تاکنون هیچ تیم لیگ برتری سابقه همکاری با شرکتی به این مطرحی را نداشت و انتخاب آل اشپورت در حالی بود که در حال حاضر تیم فوتسال گیتی پسند از البسه ورزشی برند معتبری همچون دیادورا استفاده می‌کند. دیادورا همچنین البسه ورزشی داوران لیگ برتری را نیز تامین می‌کند.
جالب اینکه طرح پیراهن‌های آل اشپورت سپاهان نیز همان طرح قدیمی ۵ فصل گذشته است و به نوعی با مشاهده بازی‌های سپاهان با این پیراهن حس نوستالژیکی دست می‌دهد و فصل پر ماجرای سپاهان در لیگ هفتم در ذهن تداعی می‌شود! این در حالی است که پیراهن‌های آل اشپورت طرح‌های مختلفی دارد و سپاهانی‌ها می‌توانستند از طرحی جدید استقاده کنند نه طرحی فوق العاده تکراری.
سپاهانی‌ها در بازی‌های حساسی مانند فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز و همچنین بازی پایانی لیگ هفتم برابر پرسپولیس که با گل دقیقه پایانی حیدری به سود پرسپولیس به پایان رسید دقیقاً با همین طرح لباس آل اشپورت به میدان رفته بودند. 

کد خبر 72161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپاهانی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    کاش لااقل رنگش برمیگشت به همون زرد لوتو خیلی زرد قشنگی بود ،این رنگ آل اشپورت رو مخ آدمه !

    پاسخ سایت: 0

  • mohamad reza US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    کیفیت لباس های آل اسپورت نسبت به لوتو خیلی پایین تره ولی سپاهان چاره ای نداشت وقتی ایران رو تحریم کردن و لوتو دیگه به سپاهان لباس نمیده باید چیکار میکردند؟!

    پاسخ سایت: 0

  • ماهان US ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    مدیریت جدید حتی در این زمینه هم کج سلیقگی به خرج داد!

    پاسخ سایت: 0

  • سبحان IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    ريزبيني و دقت نظرتون خيلي جالبه

    پاسخ سایت: 0

  • محمد US ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    چطور گیتی پسند دیادورا رو تونست بگیره اما سپاهان به این بزرگی نتونست با لوتو ادامه بده؟!

    پاسخ سایت: 0

  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    این قشنگ تره

    پاسخ سایت: 0