"کلاه قرمزی و بچه ننه" عید فطر در اصفهان

خبرگزاری ایمنا:فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" به کارگردانی ایرج طهماسب برای اکران عید فطر به سینماهای اصفهان می آید که تاکنون اکران این فیلم در سینما ساحل اصفهان قطعی شده است.


به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر ایمنا، پس از اختلافاتی که در انتخاب فیلم ها برای اکران در ماه مبارک رمضان بین حوزه هنری و وزارت ارشاد ایجاد شد، فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه " از اکران در ماه مبارک رمضان بازماند. در ادامه و در حرکتی نسنجیده فیلم "نامزد آمریکایی من" جایگزین " کلاه قرمزی و بچه ننه " شد که فروش بسیار پایینی دارد.این فیلم در ۴روز در سینماهای تهران تنها ۴میلیون تومان فروش داشت.این فیلم در سینما قدس اصفهان نیز فروش بسیار پایینی دارد. با تجدیدنظر شورای نمایش سرانجام فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" برای اکران عید فطر انتخاب شد.پیش بینی می شود این فیلم مانند سری های قبلی کلاه قرمزی فروش خوبی نیز داشته باشد.
«كلاه قرمزي و بچه ننه» به تهيه‌كنندگي حميد مدرسي داستان شيطنت‌هاي پسر عمه‌زاست كه كلاه قرمزي و آقاي مجري را به دردسر مي‌اندازد و ماجراي جديدي پيش مي‌آيد كه منجر به ورود مهمان ناخوانده‌اي مي‌شود و ... .
حميد جبلي، ‌ايرج طهماسب،‌ خسرو احمدي، مهدي باطبي،‌ عيسي يوسفي‌پور، بهادر مالكي،‌ بنفشه صمدي و پوپك مظفري بازيگران اصلي اين فيلم هستند.
«كلاه قرمزي و بچه ننه» مانند دو سري قبلي موزيكال است و ترانه‌هاي فيلم توسط ايرج طهماسب گفته شده و حميد جبلي و محمدرضا هدايتي به عنوان خواننده با طهماسب همكاري كرده‌اند.
کد خبر 69653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.