امید نیاز راهی آرژانتین می شود

خبرگزاری ایمنا: امید نیاز کارگردان اصفهانی تئاتر کودک و نوجوان اصفهان برای شرکت در سمینار محققین و پژوهشگران تئاتر کودک ونوجوان و ارائه مقاله راهی آرژانتین می شود.

امید نیاز در این رابطه به خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر ایمنا گفت: مقاله های ارائه شده در این سمینار به زبان های اسپانیایی و انگلیسی منتشر می شود همچنین این مقاله ها در سایت اصلی دانشگاه نیویورک نیز منتشر می شوند.
این کارگردان تئاتر در ادامه افزود: کارگردان هایی از کشورهای مختلف  همچون اسپانیا، آرژانتین، آمریکا، روسیه، ترکیه و....در این سمینار شرکت کرده اند.شرکت کنندگان این سمینار در کنار شرکت در نشست ها به تماشای نمایش های منتخب آرژانتینی نیز خواهند نشست.
این کارگردان در تیرماه نمایش "بررسی کوچه ۲۴" را در تالار فرشچیان اصفهان بر روی صحنه داشت. امید نیاز متولد سال ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران در سال ۱۳۸۱ و نویسنده و کارگردان بیش از ۳۵ نمایش کودک و نوجوان است و در جشنواره های مختلف داخل و خارج از کشور شرکت کرده است.
او همچنین مؤسس گروه تئاتر نان و عروسک شرق است و نویسندگی و کارگردانی بزرگترین تئاتر کودک ونوجوان کشور با نام «امشب دختر پادشاه می خندد» با بیش از ۶۸ بازیگر را برعهده داشت.
کد خبر 67693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحمد ناجی ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    دوست داریم اقای نیاز همیشه سر بلند و پیروز باشی

    پاسخ سایت: 0