پذیرش بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی

سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۷۰ خودرو در این مرکز معاینه فنی پذیرش شده و کارت فنی برای آن صادر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری در این باره گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که با افزایش استفاده از خودرو رخ می‌دهد بحث ایمنی و تبعات زیست محیطی خودروها است زیرا ایمنی خودرو از مسائل ضروری است که باید همواره وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر وقوع تصادفات مختلف مسئولان ترافیکی را وادار به طراحی روش‌هایی برای بررسی میزان ایمنی خودروها کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز در این راستا مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی را راه اندازی کرده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی قزوین کاملاً به صورت مکانیزه فعالیت می‌کند و مجهز به تست‌های سه گانه لقی فرمان، کمک فنر و تست ترمزهای خودروهای سبک است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۷۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی پذیرش شده و برای آنها کارت معاینه فنی صادر شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد مراجعه ۵۱۰۰ دستگاه خودرو پس از طی کردن مراحل تست در مرحله اول برگه معاینه فنی دریافت کردند و۵۷۰ تعداد خودرو نیز پس از رفع نقص مورد تأیید قرار گرفتند.

سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی یادآور شد: داشتن گواهی معاینه فنی برای خودروهای با عمر چهار سال به بالا ضروری است.

کد خبر 508541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.