قنبری: وظیفه من جمع کردن تیم تا زمان انتخاب سرمربی بود

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وظیفه من این بود که تا زمان انتخاب سرمربی تیم را جمع کنم و فکر می‌کنم به جز حذف از جام حذفی این وظیفه را به خوبی انجام دادم و در کل عملکرد مثبتی داشتم.

به گزارش ایمنا، کریم قنبری در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و ملوان پیرامون این بازی اظهار داشت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم و باید با تمام وجود بازی کنیم تا از صدر جدول بیش از این فاصله نگیریم؛ ملوان تیم خوب و باریشه‌ای است که فوتبال را با برنامه بازی می‌کند و این تیم را دست کم نمی‌گیریم.
وی در مورد انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی سپاهان از سوی مسئولان باشگاه نیز گفت: خیلی خوشحالم که باشگاه خیلی زود به جمع بندی رسید و توانست این مربی بزرگ را جذب کند؛ کرانچار سابقه حضور در دو تیم ملی را در کارنامه دارد و نتایج خوبی را نیز کسب کرده است؛ او همچنین به خوبی فوتبال ایران را می‌شناسد و انتخاب کرانچار از سوی باشگاه سپاهان انتخاب خوبی بود.
کریم قنبری در خصوص اینکه صحبتی با او در مورد دستیاری کرانچار شده است یا خیر خاطر نشان کرد: من به عنوان مربی در باشگاه سپاهان فعالیت می‌کنم و تابع نظر باشگاه هستم؛ بعد از این بازی جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه خواهیم داشت و انشالله در کنار سپاهان خواهم بود.
وی افزود: در بازی فردا من به عنوان مسئول فنی تیم کنار زمین خواهم بود و کرانچار به این دلیل که دیگر برای بازی با ملوان دیر بود که بخواهد کاری انجام بدهد، کار خود را بعد از پایان بازی فردا شروع می‌کند.
وی تصریح کرد: وظیفه من این بود که تا زمان انتخاب سرمربی تیم را جمع کنم و فکر می‌کنم به جز حذف از جام حذفی این وظیفه را به خوبی انجام دادم و در کل عملکرد مثبتی داشتم، بحث فرصت دادن به من برای سرمربیگری هم هرگز مطرح نبوده است و وظیفه من تنها جمع کردن تیم تا انتخاب سرمربی بود.
وی در پایان در مورد هفته سپاهان گفت: این هفته را به تمام مجموعه باشگاه سپاهان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم؛ تورنمنت جام باشگاه‌های جهان بسیار معتبر بود و امیدوارم در سال‌های آتی سپاهان و سایر تیم‌های ایرانی باز هم به این تورنمنت راه پیدا کنند.
/۱۷
کد خبر 47003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.