آغاز عملیات احداثِ بند «رودخانه اَناربار» گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: عملیات احداث بند رودخانه اناربار ظرف مدت دو ماه با پیش بینی اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (شنبه) در مراسم شروع عملیات احداث بند رودخانه اناربار گلپایگان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه همه جانبه شهر داشت یکی از این موارد توسعه گردشگری و ساماندهی رودخانه اناربار گلپایگان است.

وی افزود: امروز بخش کوچکی از ساماندهی رودخانه اناربار آغاز می‌شود، حاشیه رودخانه اناربار حدفاصل پل آزادگان تا پل قاضی زاهدی یکی از پروژه‌های الویت‌دار شهرداری گلپایگان است تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را جهت حضور سرمایه گذاران مهیا کنیم، قطعأ شهرداری و سیستم مدیریت شهری بدون حضور سرمایه گذاران نمی‌تواند قدم شاخصی را بردارد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه با وجود محدودیت منابعی که داریم تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم زیر ساخت لازم در جهت حضور سرمایه گذاران داشته باشیم، طراحی ضلع روبروی رودخانه اناربار را انجام دادیم و در کمیته کار کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی مصوب شده است و بخش از این زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم تا بتوانیم حضور سرمایه‌گذاران را در شهر داشته باشیم.

شکرزاده ادامه داد: اکنون ۴۴ پروژه سرمایه‌گذاری تعریف کردیم و روز سه شنبه_ ۲۴ تیرماه خدمت شورای اسلامی شهر ارسال می‌کنیم تا مصوبه لازم را ارائه دهند و بتوانیم فراخوان عمومی را بدهیم، این ۴۴ پروژه در حوزه‌های مختلف در جهت رفع نیازهای شهر و قرار گرفتن شهر در مسیر توسعه است.

وی افزود: با این رویکرد، تقاضایی که از تمام مردم و سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری هستند دعوت می‌کنیم که حضور برسانند تا در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر قدم در جهت توسعه شهر بردارند.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه این پروژه در دو فاز انجام می‌شود، افزود: فاز نخست طرح توسط پیمانکار ظرف مدت دو ماه با پیش بینی اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر انجام می‌شود.

کد خبر 433133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.