۶۰ درصد شهروندان  درخواست آسفالت معابر داشتند

شهردار گلپایگان با بیان اینکه ۶۰ درصد درخواست شهروندان آسفالت معابر است، گفت: در دو ماهه نخست امسال یکهزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شد که ۷۰۴ مورد آن به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده امروز پس از گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان با شهرداری است تا هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند.

وی گفت: امسال در پیشگیری از بیماری کرونا ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه کمتر شده است، با حضور در سامانه ۱۳۷ از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان بودم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم.

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان، در دو ماهه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه ۱۳۷ با شهرداری برقرار شده است که ۷۰۴ مورد آن انجام شده است.

شکرزاده با بیان اینکه بیشترین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ مربوط به مشکلات حوزه خدمات شهری بود، گفت: ۶۰ درصد درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر بود و به زودی نهضت آسفالت معابر به وِیژه در حاشیه شهر آغاز می‌شود.

وی گفت: در بازدید میدانی از سطح و حاشیه شهر، اکثریت معابر شهر آسفالت است اما ۵۰ درصد معابر شهر نیازمند روکش آسفالت است.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: در بودجه سال ۹۹ سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم اما جوابگو نیست، از منابع استانی و ملی در جهت افزایش بودجه آسفالت در تلاش هستیم.

شکرزاده گفت: به لحاظ اهمیتی که برای تماس شهروندان وجود دارد تمام شماره تماس‌ها ثبت می‌شود و پس از رفع مشکلات در نخستین فرصت، اقدامات انجام شده به اطلاع شهروندان می‌رسد.

وی گفت: شهروندان نسبت به عدم وجود آسفالت در بلوار امام رضا (ع) و میدان فرهیختگان گلایه داشتند که به زودی به انجام می‌رسد.

شهردار گلپایگان سد معبر و آسفالت معابر را سوال مشترک شهروندان عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی راهکار اساسی در جلوگیری از سد معبر است که واحد فرهنگی و روابط عمومی شهرداری گلپایگان در این زمینه آموزش‌های لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند، یک گشت چهار نفره در سطح شهر به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل فعال است.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی مسائل و مشکلات و دغدغه‌های شهروندان بود و به صورت همزمان و لحظه‌ای با تأکید ویژه دستور پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان را به معاونین شهرداری در روند پیگیری‌ها داد.

شهروندان مناطق مختلف شهر گلپایگان ضمن تشکر از فعالیت‌های مختلف شهرداری گلپایگان خواستار رسیدگی به مشکلات خود بودند.

کد خبر 427713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.