فعالیت کارگاه‌های عمرانی شهرداری یزد آغاز می‌شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: بر اساس پروتکل های بهداشتی و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش خطر ابتلا به کرونا از امروز فعالیت کارگاههای عمرانی شهرداری یزد دوباره آغاز می شود.

محسن عباسی هرفته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های عمرانی شهرداری یزد هم تحت تاثیر تبعات آن قرار گرفته ولی سعی شده با مدیریت درست، این تاثیر به حداقل برسد و پروژه‌های عمرانی جریان داشته باشد و روند تکمیل زیر ساخت‌های شهر با خلل جدی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه حیات اقتصادی عده زیادی به پروژه‌های عمرانی شهرداری وابسته است، افزود: آغاز فعالیت پروژه‌های عمرانی شهر به علت معطل نماندن پروژه‌ها و هم به علت اینکه تعداد زیادی از کارگران روزمزد، استادکاران، رانندگان کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی و صنوف دیگری که به این حوزه وسیع وابسته‌اند در تعطیلی‌های اخیر دچار زیان شده و معیشت‌شان مختل شده، لازم است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه حیات اقتصادی بسیاری از شهروندان غیر مستقیم و مستقیم به پروژه‌های عمرانی شهر وابسته است، افزود: شهرداری بزرگترین فعال عمرانی شهر است لذا سعی می‌شود با حداقل تاثیر پذیری منفی از شیوع کرونا فعالیت عمرانی شهر ادامه پیدا کند.

عباسی هرفته گفت: با توجه به نبود پروتکل اختصاصی برای کارگاه‌های ساختمانی، شهرداری یزد با همکاری نهادهای ذی‌ربط شیوه نامه تدوین فعالیت کارگاه های ساختمانی در شرایط بحران کرونا را تدوین کرده و عزم جدی در رعایت و کاربست آن دارد.

کد خبر 418170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.