تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله و سیل های اخیر

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی شورای عالی استانها صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، اعضای شورای عالی استان ها در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله کرمانشاه، حوادث ناشی از سیل در برخی استان‌ها در اوایل سال جاری و سایر اقدامات مردم‌یاری تاکید کردند: امروزه ایران اسلامی در بعد امنیتی (اعم از امنیت اجتماعی و حفاظت از تمامیت ارضی) موفقیت بی بدیلی دارد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا، ایثارگران و از خودگذشتگی نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره در زمان بحران در خط مقدم است.

همچنین موضوع احداث پادگان در شهرها و مناطقی از کشور  که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آنجا یگان ندارد، نام‌گذاری میادین و خیابان های شهرها به نام شهدای ارتش، استفاده از ظرفیت ارتش در راستای آبادانی شهرها و روستاها و تعامل بیشتر ارتش با شورای عالی استان‌ها از جمله مواردی بود که نمایندگان این شورا در دیدار با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادها و موضوع‌های مطرح شده، اجرایی شدن آن‌ها را مستلزم بررسی در رده‌های ذیصلاح دانست.

شورای عالی استان ها بزرگترین نهاد شورایی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران و دارای ۷۵ نماینده از کل کشور است. اعضای این شورا متشکل از نماینده شورای هر استان هستند که از بین نمایندگان شوراهای شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

کد خبر 400605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.