۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کمیته امداد به مددجویان خود وام بدون ضامن می دهد

خبرگزاری ایمنا: معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: وام های اعطا شده به مددجویان تحت پوشش دیگر نیازی به ضامن نداشته و کمیته امداد خود ضمانت آن ها را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، محمد امید ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی ۳۹۱۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: اصفهان دهمین استان در کشور است که توانسته در سال ۹۰ زمینه توانمند سازی بخشی از مددجویان خود را به صورت کامل فراهم نمایند.
وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سالجاری، ۲۸ هزار خانوار در جشن توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت کرده اند، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با سایر بخش های امداد، شاهد جشن توانمندسازی ۶۵ هزار خانوار دیگر تحت پوشش در نیمه دوم مهر ماه خواهیم بود.
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، برنامه های امداد در دهه چهارم فعالیتش را حول محور توانمندسازی خانواده ها دانست و تاکید کرد: توانمندسازی خانواده ها فقط در راستای اشتغالزایی نیست و حوزه هایی همچون سلامت و ادامه تحصیل مددجویان را نیز در بر می گیرد.
به گفته امید با حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل بوده و زیر چتر حمایتی این نهاد مقدس می باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اشتغال و درآمد پایدار مهمترین و موثرترین تحول در زمینه توانمندسازی مددجویان است، بیان داشت: امروز آهنگ کار و توانمندی حرف اول در کشور است و نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی سندی بر این ادعا می باشد.
امید تعهد دولت در ایجاد اشتغال برای سالجاری را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی عنوان کرد و اذعان داشت: کمیته امداد از مجموع این میزان، عهده دار ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی شده است.
وی کمیته امداد را اولین نهاد لبیک گو به پیام مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی دانست و خاطرنشان ساخت: ۵۰ درصد از مشاغل ایجاد شده در سالجاری در قالب خانواده های امداد و ۵۰ درصد دیگر در قالب روستاییان تحقق می یابد.
امید با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از سهمیه خوداشتغالی کشور در سالجاری به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است، افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به موضوع خوداشتغالی ۳ هزار میلیارد تومان است که از منابع قرض الحسنه بانک ها تامین و از این میان، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد واگذار شده است.
وی مهمترین برنامه ریزی امداد را هدایت مشاغل روستایی عنوان کرد و اذعان داشت: وروود به کارهای مهم و تاثیر گذار یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در سالجاری است.
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در عرصه ایجاد اشتغال کارهای مهمی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است، تصریح کرد: وام های اعطا شده به مددجویان دیگر نیازی به ضامن نداشته و کمیته امداد خود ضمانت آن ها را برعهده خواهد گرفت.
امید ادامه داد: آن دسته از مددجویانی که نمی توانند ضمانت وام خود را تامین کنند می توانند به راحتی از تسهیلات کمیته امداد برای دریافت وام استفاده کنند.

کد خبر 37380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 79
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • محمد IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    4 5
    با سلام من بعنوان داماد دختری که مادرش عضو مدد جوی کمیته امداد است از رییس این کمیته تقاضای وام اقساطی کردم کارم تولیدی تیرچه و بلوک است شراط وام و مبلغ نهایی این وام تا چه سقفی هست؟ با تشکر

    پاسخ سایت: 0

  • فريد IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    11 2
    همش دروغه من دو ساله ميخوام اين وام رو بگيرم . ولي مث خيليا ضامن جور نشد اين خبرم كه ميگن مشكل ضمانت حل شد همش حرفه چون رفتم كميته امداد اينو گفتم بهم خنديدن و مسخره كردند گفتن وام بدون ضامن مگه ميشه من از كرمانشاه هستم اينجا كه اينجوريه به خدا تنها اميدم واسه آينده همين وام بود 20 سالمه نه اميدي نه آينده اي

    پاسخ سایت: 0

  • مصطفي ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    8 1
    همش دروغه من رفتم دنبال اين وام اما ضامني برام پيدا نشد رهاش كردم از چهار محال وبختياري

    پاسخ سایت: 0

  • سعید IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    3 0
    به جای این همه حرف خودتون ثبت نام راانجام بدیدتااین همه حرف وحدیث نباشه من رفتم حتی باسندخونه اماکفتن ضامن رسمی میخوادضمناتاخودشون هستندمیتونن وام رابراخودشون بردارن چراما

    پاسخ سایت: 0

  • كبري ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    8 0
    همش چرت و پرته من ميخواستم يك ميليون وام بگيرم ازم ضامن رسمي خواستن مگه كسي ضامن يه آدم فقير كميته امدادي ميشه؟

    پاسخ سایت: 0

  • عباس ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    5 0
    وام.اشتغال.مددجویان.چی.شد

    پاسخ سایت: 0

  • فرهاد ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
    1
    دروغه اینها همش تبلیغاته که یعنی ما کمک به فقیران می کنیم. ولی متاسفانه کمک که نیست هیچ بلکه باعث میشه که این قشر ضعیف بازیچه کارکنان کمیته و کارمندان بانکها بشوند.

    پاسخ سایت: 0

  • مجید ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    7 3
    چرا با این حرف حدیث ها ملت را سر کار میذارید.اگه مشکل ضمانت حل شده چرا خودتون نامه ای از طرف کمیته نمیدین.

    پاسخ سایت: 0

  • سیاوش ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    5 1
    6ماه که دارن ما رو میدوونن و هی میگن هنوز اعتبار وام های خود کفایی اعلام نشده ......بابا نخواستیم وام ....خونمونو تو شیشه کردن .

    پاسخ سایت: 0

  • 12345 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
    5 2
    سلام چرا شرایط این وام را نمی گید یکی از شرایط این است که وام را که گرفتی از کمیته خانوادتو اخراج می کنن

    پاسخ سایت: 0

  • زهرا ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    7 4
    آیا کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش کمیته نیستند وام اعطا می کند. با تشکر

    پاسخ سایت: 0

  • عصا یاموسی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    10 5
    من کمیته ای نیستم.اما دارم نظراتونو میخونم . . عزیزان ای دنیا همش شده پارتی بازی . .اون دنیا رو میخوان چیکار کنن. .

    پاسخ سایت: 0

  • لیلا سلمانی ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    7 0
    سلام من برای مادر خانمم میخوام وام مددجویان رو بگیرم میگن ضامن باید داشته باشين شما میگین نمی خواد اینها میگن میخواد لیلا سلمانی هرمزگان شهرستان رودان

    پاسخ سایت: 0

  • بشیر احمدلطیفی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    4 4
    با سلام من فرزند مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره)هستم. من می خواستم برای خوداشتغالی یه وام از کمیته امداد بگیرم ولی شرایطتش طوری هستش نمی تونم وام بگیرم. شرایت وام خود اشتغالی باید پروانه کسب داشته باشم اگه بخوام پروانه کسب بگیرم ۸۰۰هزارتومان می خواد این پول رو از کجا بیارم. باتشکر بشیراحمد لطیفی

    پاسخ سایت: 0

  • reza IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    6 1
    ,وام خود اشتغاتلی

    پاسخ سایت: 0

  • مسعود IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    3 1
    متاسفانه شرایطی رابرای پرداخت وام میخواهند که اصلا معقولانه نیست مثلاباید وام گیرنده باید حتما پروانه کسب داشته باشه این یعنی باید شاغل باشه نه بیکاریامثلا پروانه کسب باید تولیدی باشه نه توزیعی بخدا دیگه حالم بهم میخوره یعنی اون دربه دری که بیکاره کشک حساب میشه وفقط دارن آمار وارقام درشتی میدن

    پاسخ سایت: 0

  • مریم FR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    8 1
    مامانم سه ماه درخواست وام کرده تمام ضامنشم جور کرده ولی ازوام خبری نیست فقط مردم مسخره کردن این دولت کارش هینه

    پاسخ سایت: 0

  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 2
    کارمندایه کمیته

    پاسخ سایت: 0

  • مجید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    6 0
    من هر ضامنی بردم میگفتن قبول نیست.اخه این چه کمکیه که بیشتر مددجوی بیچاره دربدر خیابونا میشه.

    پاسخ سایت: 0

    • خانم IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      12 1
      من یه پدر و مادرم سالها فوت کردن و با جون کندن خرج خواهرها و برادرهام رو می ذم توی شرکت خصوصی کار می کنم مستاجرم ولی دریغ از کمک کمیته امداد . به نظر من آدمی از نیاز بمیره بهتره تا از کسی کمک بخواد چون فقط تحقیر میشه ، ما توی یه کشور سراسر ثروت دارم زندگی می کنیم و میلیون هاجوان نیازمند و نا امید داریم خداوند کی جزای اینها رو می رس ونه نمی دونم .
    • خانم IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      16 7
      آیه داریم که نیاز خود را پیش سه کس ببرید: اول: دیندار دوم دارای مروت سوم دارای اصالت خانوادگی اما .....
  • مجتبی RO ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    14 5
    یعنی خبرتون با این وام دادنتون ک همش دروغ و خودنمایی میکنین انقدر دروغ نگویییییید