پرسپولیس فرصت رسیدن به سپاهان را  از دست داد

تیم فوتبال پرسپولیس با توقف برابر نفت مسجد سلیمان فرصت صدرنشینی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند.

پرسپولیس که با توجه به غیبت دو مدافع وسط خود یعنی شجاع خلیل زاده و جلال حسینی در انتظار روز سختی برابر نفت مسجد سلیمان بود در نهایت نتوانست آن طور که انتظار می‌رفت در زمین نفت مسجد سلیمان خطرساز ظاهر شود و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. جنجالی ترین صحنه بازی در اواسط نیمه دوم رخ داد جایی که حکیم نصاری، مهاجم نفت با برخورد به نادری، مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه پرسپولیس نقش بر زمین شد اما داور خطای پنالتی تشخیص نداد تا صدای مسجد سلیمانی‌ها در بیاید.

این دومین توقف پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه نیم فصل دوم است. آنها پیش از این هم در اهواز برابر فولاد شکست خورده بودند و حالا ۲ امتیاز دیگر نیز از دست دادند تا در هفته‌ای که بازی سپاهانِ صدرنشین لغو شده بود فرصت رسیدن به این تیم و صدرنشینی را از دست بدهد.

پرسپولیس با تک امتیاز این دیدار مانند پدیده و سپاهان ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل بیشتر از پدیده و کمتر از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان نیز ۱۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول جای خود را حفظ کرد.

کد خبر 368541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.