خاطره بازی در اینستاگرام

تو دلمون داریم می شمریم که میان به من و کارلوس میگن شما ظاهرتون یه جوریه ، منشوریه ، نمیتونیم تصویرتونو پخش کنیم . برید تو همون تیمتون بی سر و صدا بازی کنید. ما هم میگیم چشم عباس آقا!

پندار اکبری ، بازیگر تلویزیون،  با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشته است :

من و کارلوس پویول و وریا غفوری میتونیم تو قلب دفاع بایستیم،  خیالت تخت ، توپ رد میشه اما بازیکن . . . از تیم ملی خط میخوریم ولی به علت درخششمون دعوتمون میکنند نود، نود و یک . . . نود و دو . . . نود و سه . . .همینجوری تو دلمون داریم می شمریم که میان به من  و کارلوس میگن شما ظاهرتون یه جوریه ، منشوریه ، نمیتونیم تصویرتونو پخش کنیم . برید تو همون تیمتون بی سر و صدا بازی کنید.  ما هم میگیم چشم عباس آقا! و میریم تا تو همون تیممون بی سر و صدا بازی کنیم . راه برگشت به طرف غرغرای کارلوس یه طرف ، همش به دنبال این بود کجاش منشوریه . اصن منشور چیه ؟ نکنه دارن میگن منصور ، ما اشتباه شنیدیم  منشور . کاش یکی بود همین الان اخراجش می‌کرد .

پویول با اون لهجه قشنگش از وریا میپرسه:  راستی وریا ،چطور بتو گیر ندادن ؟!

برزو ارجمند ، با قرار دادن این پست را در صفحه اینستاگرام خود ،؟مخاطبانش را به حضور در یک حرکت مردمی دعوت کرده و آورده است :

موسسه خیریه همیاری قصد دارد به کودکان محروم روستاهای استان سیستان و بلوچستان ، در قالب طرح لایه به پا ، لبخند به صورت،  ماهیانه کفش هدیه کند.

 به همین منظور از شما همیاران عزیز دعوت می نماییم در صورت تمایل در این امر خیر همراه ما باشید .

گزارش خرید و اهدا ،  حتما ارسال خواهد شد. 

دنیا مدنی،  دختر رویا تیموریان که با بازی در سریال رهایم مکن در این عرصه شناخته شد ،با پست کردن عکسی از خود و مادرش در صفحه اختصاصی اش این گونه نوشته است :

چرا من ؟ چرا در این جغرافیا ؟چرا در افتضاح ترین برهه تاریخی ؟ چرا جهان سوم؟  چرا،  چرا ، چرا .

همه مون از این سوال ها زیاد داریم . اما من جرات پرسش اینها را ندارم.  چون اون موقع مجبورم به این سوال هم فکر کنم . چرا در این خانواده؟  چرا این مادر؟  من چه کرده بودم که لیاقت داشتن همچین چیزی را داشته باشم ؟ داشتن شما نشانه است که خدا چقدر دوستم داره.

 به بهانه بزرگداشت مادر در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر.

بهرام رادان ، بازیگر مطرح سینمای کشورمان،  با انتشار عکسی از ۱۶ سالگی اش در صفحه اینستاگرام خود اینگونه توضیح داده است :

زمانی برای قرتی بودن.  تو این عکس ۱۶ ساله ام.  تابستان ۱۳۷۴ ، میدونم اون عروسک خرگوش مال خواهرم بود ولی اینکه چرا تو این عکس کنار من و مایکل و اسلشه رو نمیدونم.

شبنم مقدمی،  ویدیویی از نظرات کارشناسان و اهالی سینما را درباره فیلم کلمبوس در اینستاگرامش قرار داده و نوشته است :

نظرات منتقدین در آستانه ۵ میلیاردی شدن کلمبوس :

جواد طوسی (روزنامه اعتماد): کلمبوس در این آشفته بازار فیلم های بزن و برویی کمدی،  کاری آبرومند و سالم است که به شعور تماشاگر توهین نمی‌کند.

 نیما حسنی‌نسب : آنچه باعث می شود مسیر حرفه ای هاتف علیمردانی فارغ از کیفیت فیلم ها هم به چشم آید،  تلاش برای بقا در نظام تولیدی است که هر روز مستقل بودن را دشوارتر می‌کند .

علیرضا مجمع : کلمبوس حرف روز را میزند و از یک مسئله جدی می گوید ،مهاجرت .

محسن جعفری راد:

یک فیلم سرگرم کننده و دغدغه‌مند برای جامعه امروز.

کد خبر 368529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.