برگزاری جشنواره به رشد هنر کمک می‌کند

برنده مقام سوم در جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان گفت: در جامعه کنونی ما هنر در درجه چندم از اهمیت است و به همین دلیل برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری به رشد هنرمند کمک شایانی می‌کند.

سحر فتاح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان برای رده سنی مشخص برگزار می‌شود این جشنواره شامل حوزه‌های مختلف مانند عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور و هنرهای دیگر است.

این هنرمند ادامه داد: این جشنواره بیشتر می‌خواهد اهداف خاصی را به نمایش بگذارد و موضوعات خوبی را مطرح کند. در رشته کارتون موضوع "واردات بی رویه" بود و من توانستم مقام سوم را در این دوره از جشنواره که هفتمین سال آن بود کسب کنم.

وی با اشاره به تأثیر مثبت برگزاری جشنواره‌ها گفت: به لحاظ روحی به عنوان یک هنرمند، بودن در فضای جشنواره و کسب یک رتبه حائز اهمیت است چرا که به پیشرفت کار هنری کمک می‌کند.

فتاح افزود: در جامعه کنونی ما هنر در درجه چندم از اهمیت است و به همین دلیل برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری به رشد هنرمند کمک شایانی می‌کند.

این هنرمند اضافه کرد: علاوه برآن برای ما که در شهرهای دیگری جز تهران زندگی می‌کنیم می‌توانیم در یک مکان هنری با اساتید و دوستان هم رشته‌ای خود آشنا شویم و حتی تبادل اطلاعات کنیم.

کد خبر 368521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.