نگاه مرموزانه قرمزها به جایگاه سپاهان

با توجه به برگزاری بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر و تعویق بازی سپاهان در این هفته، افراد زیادی به صدر جدول چشم دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکثریت عقیده داشتند پدیده در نیم‌فصل دوم از پا می‌افتد و تاب ماندن در دایره مدعیان را ندارد؛ این تیم طی تعطیلات نیم‌فصل تغییر مدیریت را تجربه کرد و به شهر خودرو واگذار شد؛ تغییر مدیریت همه را برای یک شروع رویایی در نیم‌فصل دوم امیدوارتر کرد.

شروع نا امیدکننده

شکست پدیده به محض شروع دوباره مسابقات لیگ مقابل شاگردان برانکو در هفته شانزدهم این ذهنیت را تقویت می‌کرد که پدیده سیر سقوط را شروع کند تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد؛ البته این پایان داستان نبود؛ ماجرایی که برای یحیی و شاگردانش رقم خورده، بی شباهت به آنچه در نیم‌فصل نخست دیدیم، نیست.

پدیده، پاشنه‌اش را کشیده است

انگار پدیده یحیی نه می‌خواهد و نه می‌تواند ازدایره مدعیان قهرمانی خارج شود؛ تیم گل‌محمدی بعد از باخت به پرسپولیس توانست در هفته هفدهم لیگ برتر با تک گل مهدی‌خانی شاگردان کریم بوستانی در قعر جدول را مغلوب کند تا امید را در دل هوادارن خود زنده کنند.

جادوگر زورش به یحیی نرسید

سربازان فرمانده یحیی که در هفته هفدهم با پیروزی مقابل خوزستانی‌ها اندکی جان گرفته بودند در بازی‌ای که چیزی به جز تعویض نداشت ، فقط یک امتیاز از آبادان به دست آوردند تا در بازی هفته هجدهم هم دست‌شان از امتیاز خالی نماند.

پیش از رویارویی یاران یحیی با شاگردان علی کریمی پیش‌بینی می‌شد به دلیل اینکه سپیدرود برای بقا تلاشی دو چندان به خرج می‌دهد، احتمالا پدیده درخانه‌اش مقابل این تیم غافلگیر شود اما آنچه فرمانده یحیی و سربازانش رقم زدند فوتبالی رو به جلو، سرشار از ایجاد موقعیت و بر پایه کسب پیروزی پرگل بود.

یحیی در بازی مقابل سپیدرود با دبلِ یونس شاکری توانست با یک بازی بیشتر هم‌امتیاز با سپاهانِ امیر قلعه‌نویی شود و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در پله دوم قرار گیرد؛ اگرچه پدیده حالا یک بازی بیشتر ‌از سپاهان دارد اما سایه‌اش روی سر این تیم سنگینی می‌کند؛ این وضعیت احتمالا برای پرسپولیس و تراکتورسازی هم مشابه است.

سایه  قرمز

شاگردان قلعه نویی که باید به زودی به مصاف تراکتورسازی روند، چنانچه در آن میدان امتیاز از دست دهند پدیده را نزدیک‌تر از همیشه به خود می بینند؛ اگرچه پرسپولیس هم به واسطه بازی نه چندان سختی که با نفت مسجد سلیمان دارد، در همین هفته نوزدهم به لطف بازی بیشتر در موقعیت مشابه با پدیده قرار می‌گیرند.

با این حال بازی بزرگی که به زودی میان سپاهان و تراکتورسازی برگزار می‌شود، به احتمال زیاد پرسپولیس و پدیده را که مرموزانه جلو می‌آیند برای رسیدن به جام قهرمانی امیدوارتر از همیشه می‌کند.

کد خبر 368502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.