اصفهان آماده استقبال از مسافران/ آغاز به کار ۱۵ ستاد اجرایی در مناطق مختلف شهر 

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و همچنین به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران ۱۵ ستاد اجرایی در مناطق مختلف شهر آغاز به کار کرده‌اند تا امر مهم هدایت و اسکان مسافران انجام شود.

به گزارش ایمنا، حسین امیری صبح امروز ( شنبه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران است، اظهارکرد: استقبال از مسافران و گردشگران در سال جدید و در اصفهان نسبت به سال‌های قبل متفاوت خواهد بود و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر باغ فدک در سپاهان شهر نیز اقامت موقت انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، شهر مهیای استقبال از مسافران خواهد شد، افزود: در بخش فضای سبز، زیباسازی و رفع نازیبایی‌ها، دستور العمل‌های خاصی تدوین شده که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در ستاد امسال ۱۰ کمیته در ستاد مرکزی و در مباحث مختلف ایفای نقش می‌کنند، گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و همچنین به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، نزدیک به ۱۵ ستاد اجرایی نیز در مناطق مختلف شهر آغاز به کار کرده‌اند تا امر مهم هدایت و اسکان مسافران انجام شود.

امیری پیرامون برخورد قانونی و مناسب با کلید به دستان و منازل استیجاری غیر مجاز، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌ های به عمل آمده با دادگستری و دادستانی، احکام قضایی لازم و مورد نیاز جهت برخورد با متخلفان کسب شده است تا شاهد نوروزی بدون حادثه و یا جرمی باشیم.

وی برگزاری مانور آمادگی ستادهای اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان را مهم ارزیابی کرد و گفت: نظم و انضباط در ستادهای هدایت و اسکان و همچنین در مکان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان با همکاری نیروی انتظامی، مسئولیت خطیری را به عهده دارند.

امیری افزود: به منظور رفاه حال و همچنین حفظ امنیت و سلامت مسافران، هماهنگی لازم به عمل آمده تا اورژانس و آتش نشانی در مکان های پرتردد و با ترافیک بالا همانند باغ فدک، پارک جنگلی ناژوان و مجموعه تفریحی کوه صفه حضور به هم رسانند.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با پیش بینی حضور گسترده مسافران در اصفهان، وضعیت ترافیکی شهر اصفهان را در ایام نوروز مهم ارزیابی کرد و گفت: باید به منظور رفاه حال شهروندان اصفهانی و گردشگران، برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از به وجود آمدن گره های ترافیکی و روان شدن ترددها، انجام پذیرد تا همه مردم از تعطیلات و ایام نوروز بهترین استفاده را ببرند.

کد خبر 368482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.