نیروهای جوان سرمایه های کشور هستند

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: کشور دارای جوانان با روحیه انقلابی و آماده به کار جهادی است، مسئولان توجه کنند که این نیروی جوان سرمایه کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: بهترین و لذت بخش‌ترین زندگی‌ها، زندگی همراه با تقوا است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کردند که اگر شخصی زندگی خودش را همراه با معنویت و اخلاق قرار دهد و با تقوا حرکت کند با  وجود کمبودهای زندگی، بهترین زندگی‌ها را خواهد داشت، اما اگر فاقد اخلاق باشند، هر چند بهترین سرمایه را داشته است زندگی جهنم می‌شود.

امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به این‌که پاسداران در عملیات خیبر با فرمان امام مبنی بر حفظ جزایر مجنون روحیه گرفتند و ایستادگی کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای خواستار کار روی بیانیه دوم انقلاب شدند و این خطاب به همه مسئولان به خصوص کسانی که مدیون انقلاب اسلامی هستند، است.

وی تأکید کرد: کشور که از قافله علمی در دوران پهلوی و قاجار عقب مانده است ، باید ماشین علمی اش با سرعت بالاتری حرکت کند و رشد علمی اش سریع‌تر از جهان باشد تا به مرز علمی مطلوب برسد.

اسکندری افزود: زمانی در جنگ، همه امکانات را به کار گرفتند تا یک سیم خاردار به ایران وارد نشود، اما با پیشرفت کشور، آنان به جایی رسیده اند که باید مراقب باشند اسلحه‌های ایرانی به جبهه مقاومت صادرنشود، باید به چالش‌ها دقت شود.

وی تصریح کرد: کشور دارای جوانان با روحیه انقلابی و آماده به کار جهادی است، مسئولان توجه کنند که این نیروی جوان سرمایه کشور است.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: اقتصاد هدف نیست، اما وسیله‌ای برای رسیدن به هدفی والا است، در بحث اقتصاد، هم چالش بیرونی تحریم و هم چالش درونی سوءمدیریت و ضعف ساختاری را داریم.

وی افزود: مدیری ضعف، مدیریت خودش را به گردن تحریم‌ها می‌گذارد، اگر تحریم‌ها اثر می‌گذارد ضعف ساختاری و سوء مدیریت و جهادی وارد نشدن مدیر است.

اسکندری با بیان این‌که نگاه کدخدا منشانه دولت به مردم سبب رکود اقتصادی می‌شود، گفت: زمان جنگ مردم زندگی را اداره می‌کردند اما این نگاه کدخدا منشی سبب چالش و مهاجرت روستایی‌ها و ضعف اقتصادی می‌شود.

کد خبر 368428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.