اگر کسی خطایی کرد به حساب اصل انقلاب ننویسید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مسوولان باید دلسوز باشند و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، گفت: مردم هم در انتخابات باید افراد دلسوزتر را انتخاب کنند ولی اگر کسی خطایی کرد نباید به حساب اصل انقلاب نوشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با تشکر از مردم اصفهان بابت تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: همچنین مراسم پر شور 22 بهمن ماه نیز با حضور گسترده مردم تماشایی شد و جمعیت به قدری استقبال کرده بودند که بسیاری امکان ورود به میدان امام را نداشتند و خود را بدهکار به انقلاب میدانستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرهنگ مردم در خصوص تفکیک اشخاص خطاکار از اصل دین و انقلاب تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما فرهنگ خوبی پیدا کرده اند و مسائل را از هم تفکیک میکنند. این که شخصی سه هزار میلیارد تومان اختلاس کرده است ربطی به اسلام و انقلاب ندارد و نباید این موضوع را پای اسلام و انقلاب نوشت. البته مسئولان هم باید سعی کنند گرانی را کنترل کنند، انتخاب های درستی انجام دهند و اشتباه نکنند.

وی اضافه کرد : البته نباید گرانی و مشکلات باشد و مسوولان باید دلسوز باشند و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند و مردم هم در انتخابات باید افراد دلسوزتر را انتخاب کنند ولی اگر کسی خطایی کرد نباید به حساب اصل انقلاب نوشته شود.

طباطبایی نژاد با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س)  و روز زن در هفته پیش رو گفت: در روایات داریم که اگر خدا علی (ع) را خلق نکرده بود، حضرت زهرا (س) همتا نداشت و کسی نبود که لیاقت همسری ایشان را داشته باشد. این روایت هم اهمیت حضرت علی (ع) و هم  حضرت زهرا (س) را مشخص می کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالگرد فرمان تاسیس بنیاد جانبازان و مسنضعفین تصریح کرد: خیلی مهم است که تنها حدود ۱۵ روز از انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) فرمان تشکیل این بنیاد را دادند. فکر اول و آخر امام کمک به مستضعفین بود به طوری که فرمودند هیچکس نباید بی سرپناه باشد.

وی در خصوص مشکلات این روزهای جامعه گفت: این واقعیت کتمان ناپذیر است که بخشی از مشکلات به خاطر مردم است. رفتارهایی مثل بی توکلی و حریص بودن باعث ایجاد مشکلات میشود.

طباطبایی نژاد با اشاره به اشتباهات دولت مردان اظهار کرد: حتی دولت مردان هم گاهی اشتباه میکنند. مثلا میگویند بعد از عید فلان چیز گران میشود. از کجا میدانید؟ انسان از فردای خود خبر ندارد. شاید بعد از عید ترامپ مُرد و مشکلات حل شد و وضع خیلی از قبل بهتر شد. نباید غصه روزی را خورد که نیامده است.

خطیب نماز جمعه اصفهان تصریح کرد: خداوند میفرماید حزب الشیطان کسانی هستند که شیطان به آنها مسلط شده است. همان کسانی که از یاد خدا غافل هستند و تقوا ندارند. البته هم حزب الشیطان جن و هم شیطان انس شامل این ویژگی ها میشوند. حضرت زهرا (س) به گونه ای زن بودند که زمانی که علی (ع) به خانه می آمد با دیدن او تمام مشکلات و ناراحتی ها را فراموش میکرد. این مهم است که زن های ما این موضوع را بدانند و حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

کد خبر 368420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.