باید گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علیرغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسئولان کشور دوست و دشمن را بشناسند، فریب نقشه های دشمن را نخورند زیرا دشمن دندان نشان می دهد ، گاهی مشت و گاهی لبخند می زند .

امام جمعه بادرود گفت: دشمنان نظام  هیچگاه دست از شیطنت خود علیه ملت و نظام برنمی‌دارند.

وی افزود : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن ما در آستانه سقوط قرار گرفته است و  به هر دری می زند اما نتیجه نمی گیرد.

خطیب جمعه بادرود به بیانیه مهم مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نتیجه خلق حماسه ۲۲ بهمن از سوی مردم ولایتمدار ایران این بود که،  ملتی که پیوندی ناگسستنی بین خود و امامت و رهبری را حفظ کرده است هیچ گاه شکست نمی خورد.

قاسمی بیان داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم این راه روشن آینده را به خوبی ترسیم کردند که نباید تحت هیچ شرایطی به آمریکا و اروپا اعتماد کرد.

وی افزود: باید جوانان و تشکل های انقلابی با چنگ و دندان از این بیانیه پاسداری و آن را تحلیل، تبلیغ و مطالبه کنند، چرا که تجربه گذشته و موارد مشابه نشان داده که برخی دستگاه های کشور انگیزه پیگیری این موارد را ندارند و آن را پس از مدتی مسکوت می گذارند.

اما جمعه بادرود با بیان این که ملت ایران گام اول را با اقتدار برداشته است، گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

قاسمی در ادامه صحبت های خود به فرارسیدن ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اشاره کرد و گفت : در سالهای سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد امور تربیتی با هدف توسعه و گسترش ارزشهای معنوی در نظام آموزش و پرورش توسط شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد تا دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی آشنا نمایند و شهید رجایی مربیان تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید.

کد خبر 368414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.