افزایش ۳۰ درصدی اسکان مسافران نسبت به سال گذشته

فریدن- فرماندار فریدن گفت: اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۷ هزار مسافر و گردشگر در شهرستان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، سید تقی معینی الدینی امروز( پنجشنبه) در ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ و پتانسیل‌های موجود برای معرفی شهرستان باید استفاده شود.

وی افزود: کمیته‌های ستاد سفر و دبیرخانه ستاد سفر نسبت به ساماندهی کمیته‌ها و پیگیری اجرایی شدن مصوبات و برنامه پیشنهادی تلاش مضاعف را داشته باشد.

فرماندار فریدن گفت: یکی از موانع خدمت رسانی بهتر به مردم عدم ساماندهی درست برنامه‌ها است، انتظار داریم نسبت به ساماندهی کمیته‌ها و پیگیری اجرایی شدن مصوبات و برنامه‌های پیشنهادی تلاش مضاعف انجام شود.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه ریزی مدون گردشگران و مسافران نوروزی با سفر به شهرستان در ذهن خود خاطره‌ خوشی را تداعی خواهند کرد، دستگاه‌های امدادی و خدماتی با مسافران نوروزی برخورد مناسب همراه با الفت و مهربانی را داشته باشند.

معین الدینی با بیان این‌که اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ۳۰ درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۷ هزار مسافر و گردشگر در شهرستان اسکان داده شدند، برای اسکان مسافران علاوه بر هتل، مهمانسرا، مهمان پذیر، زائر سرا و اقامتگاه‌های بوم گردی تعداد ۵ مدرسه با ۵۰ کلاس درس مجهز شده است.

وی افزود: اسکان در نظر گرفته شده به صورت شبانه روزی پذیرای بیش از ۲۵۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته ۳۰  درصد افزایش یافته است.

فرماندار فریدن خاطرنشان کرد: نظارت‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در بازارچه‌های محلی، نصب بنر و توزیع بروشور در زمینه معرفی آثار تاریخی و گردشگری شهرستان از طریق دبیرخانه ستاد سفر، پیگیری تمام امور ستاد سفر از طریق دبیرخانه، انجام گشت‌های مشترک باید برای رفاه مسافران و گردشگران در ایام نوروز صورت گیرد.

کد خبر 368358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.