خانواده شهدا مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران

گلپایگان- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان گفت: شهدا را نه تنها در حرف و کلام بلکه در عمل نیز باید الگو و سرمشق خود قرار داده و پیرو راه آنان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمیدرضا خدایی امروز( پنج شنیه) در حاشیه مراسم تکریم از خانواده شهدا به مناسبت هفته تکریم از مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: تکریم از مادران و همسران شهدا وظیفه دینی، اخلاقی و عرفی مسؤولان دانشگاه است.

وی افزود: شهدا را نه تنها در حرف و کلام بلکه در عمل نیز باید الگو و سرمشق خود قرار داده و پیرو راه آنان باشیم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با اشاره به این‌که دلجویی و دیدار با خانواده آنان ادای دین به ارزش‌های انقلاب است افزود: شاید وظیفه دانشگاه در نگاه نخست فقط توجه به مسائل آموزشی و تربیتی باشد، اما وظیفه ما است که به آرمان‌های شهدا و ایثارگران توجه داشته باشیم و در مسیر راه آنان، گام برداریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه باید در ترویج و زنده نگه‌داشتن، یاد و خاطره شهدا تلاش کند، شهدا متعلق به خانواده آنها نیستند بلکه به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند.

به گزارش ایمنا، شهرستان گلپایگان در هشت سال دفاع مقدس ۳۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 368345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.