ایران، بزرگترین قربانی تروریسم و افراط‌گرایی است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: ایران، بزرگترین قربانی تروریسم و افراط‌گرایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز (پنجشنبه) در گردهمایی رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان، با اشاره به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی اخیر در منطقه زاهدان، تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران و روحیات سلحشوری و ایمان آنان را نشناخته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان در سالیان نخست پس از پیروزی انقلاب، قصد داشتند با تحمیل جنگ نظامی به اهداف خود برسند، اما ایثار و ازخودگذشتگی جوانان ایرانی شکست سختی به آنان وارد کرد.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با شهادت هر رزمنده، رزمندگان بیشتری داوطلب حضور در خط مقدم می‌شدند، هنوز هم آن روحیات در جوانان ایرانی وجود دارد.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه ایران، بزرگترین قربانی تروریسم و افراط‌گرایی است، یادآور شد: مطالعه تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که انجام اقدامات تروریستی و کشتار بی‌رحمانه مردم، از مهمترین اقدامات دشمن بوده است.

وی تأکید کرد: تجربه انقلاب ما ثابت کرده است، تروریست‌هایی که اقدام اخیر را در مسیر خاش به زاهدان انجام دادند، به زودی با انتقام سخت ملت ایران، پاسخ خود را دریافت می‌کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری در یکی از سخت‌ترین رسته‌های حوزه خدمات شهری فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این افراد باوجود آنکه در یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور فعالیت می‌کنند، رسالت فرهنگی مهمی نیز بر عهده دارند.

رفیعی‌نژاد اضافه کرد: هر مسافر، پس از ورود به شهر، با شیوه برخورد رانندگان تاکسی درباره فرهنگ و اخلاق مردم قضاوت می‌کنند.

وی یادآور شد: شهرضا در حوزه ایثار و شهادت، سفال، نمایش، خوشنویسی، تعلیم و تربیت و علم‌آموزی، فرهنگ غنی و تاریخ کهنی دارد که در ایام نوروز، باید به مسافران معرفی شود.

کد خبر 368315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.