حوادث اصفهان ۱۲ مجروح بر جای گذاشت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ مجروح را راهی بیمارستان کرد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه رانندگی عصر دیروز اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه در اثر تصادف پراید با وانت حدفاصل پل خورزوق و پل گز اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

وی با تاکید بر اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند گفت: این تصادف فوتی نداشت و نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی شش نفر مجروح این حادثه را که سه زن و یک کودک و دو مرد بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای درمان کامل به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.

رییس مرکز اورانس پزشکی استان اصفهان از وقوع حادثه گاز گرفتگی خبر داد و گفت: این حادثه مسمومیت ساعت ۲۳ و ۸ دقیقه دیشب به علت نشت گاز  مونواکسیدکربن در اثر استفاده از بخاری بدون دود کش در محدوده زردنجان- پل قطار رخ داد.

راستین تاکید کرد: این حادثه فوتی نداشت و دو کد نیروهای امدادی اورژانس شش نفر مصدوم آن را که یک زن ۴۱ ساله و پنج مرد بودند برای درمان کامل به بیمارستان فارابی منتقل کردند.

 وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان از روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با این مرکز سه هزار و ۷۳۱ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۵۱۰ مورد و تصادفات شهری ۹۷ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۱۴ مورد گزارش شده است.

کد خبر 368300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.