ارث میلیونی لاگرفلد برای گربه‌ اشرافی‌اش

کارل لاگرفلد، طراح سرشناس مد فرانسه که روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن در سن ۸۵ سالگی درگذشت، برای گربه‌اش میلیون‌ها یورو ثروت باقی گذاشته است.

به گزارش ایمنا، گربه ماده لاگرفلد که «شوپت» نام دارد و از نژاد بیرمن است پس از مرگ او، وارث تمام پول‌هایی شده که برای تبلیغات به صاحبش داده بودند. این گربه در زمان حیات لاگرفلد بسیار مشهور بود، اما اکنون شاید بتوان گفت که به معروف‌ترین گربه دنیا تبدیل شده است.

شرکت‌های تولید کننده محصولات مربوط به حیوانات خانگی بارها از شوپت در تبلیغات خود استفاده کرده‌اند. لاگرفلد پیش از مرگ در مصاحبه‌ای گفته بود که پول تمام این تبلیغات را در حسابی جداگانه برای گربه‌اش نگه داشته تا صاحب بعدی برای نگهداری از او مشکلی نداشته باشد. این هنرمند دنیای مد که مدیر آفرینندگی‌های شنل و مارک‌های دیگر بود، هرگز ازدواج نکرده و فرزندی نداشت. به همین دلیل شوپت که از سال ۲۰۱۱ میلادی با همخانه شده بود، تنها همنشین او محسوب می‌شد.

شوپت مانند انسان‌ها زندگی می‌کند. او دو خدمتکار و یک محافظ شخصی دارد و تا زمانی که صاحب ثروتمندش زنده بود با او سر میز در ظرف نقره غذا می‌خورد. این گربه اشرافی عادت دارد که در هنگام غذا موزیک آمریکای لاتین گوش بدهد.

شوپت یک صفحه توییتر با ۵۰ هزار فالوئر و یک صفحه اینستاگرام با ۱۲۲ هزار فالوئر دارد. او تاکنون سردبیر افتخاری یک روزه چند مجله و یک بار هم رئیس مجموعه‌ای از لوازم زینتی گربه‌ها بوده است.

میزان دقیق ثروتی که شوپت به ارث برده مشخص نیست، اما لاگرفلد گفته بود که او «دختر ثروتمندی» است. خبرگزاری فرانسه به نقل از برخی منابع می‌نویسد مبلغ این پول قطعا بیشتر از سه میلیون یوروست.

منبع: یورونیوز

کد خبر 368283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.